۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
پژوهشگاه صنعت نفت و مرکز نوآوری «آما» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و مرکز نوآوری «آما» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و مرکز نوآوری و توسعه بین‌المللی آما با هدف همکاری در حوزه‌های مختلف و استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های یکدیگر، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و مرکز نوآوری و توسعه بین‌المللی آما با هدف همکاری در حوزه‌های مختلف و استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های طرفین روز چهارشنبه (۱۷ آذرماه)، در پژوهشگاه صنعت نفت به‌مدت دو سال بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و میثم پالیزدار، مدیرعامل مرکز نوآوری و توسعه بین‌المللی آما امضا شد.

قرار است طی این تفاهم‌نامه، دو طرف به‌منظور هم‌افزایی و حمایت از شرکت‌های استارت‌آپ، همچنین تکمیل زنجیره تجاری‌سازی و علم و فناوری صنعت، زمینه همکاری را فراهم کنند.

بر اساس این گزارش، بهره‌گیری طرفین از امکانات آموزشی - پژوهشی موجود در آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی یکدیگر، همکاری با پردیس‌های سه‌گانه پژوهشگاه صنعت نفت، ایجاد شبکه متخصصان در حوزه‌های مرتبط، همچنین شناسایی، تعریف و هدایت پروژه‌های دانشجویی تحصیلات تکمیلی مورد نیاز صنعت نفت از مهم‌ترین موارد این تفاهم‌نامه است.

همکاری در انتقال دانش و فناوری‌های مورد نیاز طرفین و تجاری‌سازی آن، هم‌افزایی و مشارکت در توسعه فناوری با صنایع مرتبط، افزایش نقش شتاب‌دهنده‌ها در زمینه تجاری‌سازی فناوری‌ها و توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در صنعت نفت و دیگر صنایع به‌منظور توسعه محصول و بازار از دیگر مسائل مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: ۱۲۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha