۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
زمین ساخت ۴ میلیون مسکن تا پایان سال تامین می شود
وزیر راه و شهرسازی:

زمین ساخت ۴ میلیون مسکن تا پایان سال تامین می شود

لرستان- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه چهار میلیون واحد مسکونی در کشور احداث می شود، گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت این میزان واحد مسکونی تا پایان سال تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی صبح امروز جمعه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: مسکن در جامعه بسیار مهم است و در دولت جدید برای خانه دار کردن کم درآمدها اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است؛ ابزار جهش تولید مسکن، امکانی را فراهم می کند که بخش زیادی از جامعه خانه دار شوند.

وی با بیان اینکه طی چهار سال، چهار میلیون مسکن ساخته می شود، افزود: این اقدام قطعا جزء طرح های بین المللی بوده و نیازمند حضور همه دستگاه های کشور برای همراهی است؛ معتقدیم این کار شدنی است و باید همه یاری کنند تا این طرح به خوبی انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: گام اول مسئله تامین زمین برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی است که تا پایان سال زمین چهار میلیون واحد تعیین تکلیف می شود البته تاکنون بخش قابل توجهی تعیین تکلیف شده است، باید کشور به کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل شود که مردم هم خانه دار می شوند و امید به آینده زندگی افزایش می یابد.

وی بیان کرد: این اقدام رونق اقتصاد در پی ساخت و ساز را به دنبال خواهد داشت و با این اقدامات بخشی از اشتغال حل می شود و رونق در صنعت کشور ایجاد می شود. در استان لرستان نیز تلاش های خوبی صورت گرفته و تامین زمین که کار سختی است در حال انجام است و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در چهار سال ساخته می شود.

قاسمی عنوان کرد: امروز هفت هزار و ۵۰۰ واحد در کل استان عملیات اجرایی آن آغاز می شود و در گام های بعدی به سرعت بخش باقیمانده تامین زمین و اجرایی شود که خوشبختانه در قانون جهش تولید مسکن در تامین تسهیلات بانکی، زمین و مسئولیت های دولت در این قانون و کمک های موثر از جمله ساخت زیر ساخت ها و نیازمندی ها از جمله مدرسه و سایر نیازها جزء منابعی است که دولت کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۲٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha