۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
ب ام و «ام ۴» پیش از مسابقه وارد پیست شد
آمادگی آلمانی ها برای مسابقات ۲۰۲۳

ب ام و «ام ۴» پیش از مسابقه وارد پیست شد

گروه خودروسازی ب ام و برای بررسی و تست «ام ۴» خودرو انتخابی جهت ورود به مسابقات سال ۲۰۲۳ امروز آن را در یک پیست واقع در اسپانیا به حرکت در آورد.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی ب ام و محصول ام ۴ خود را پیش از شروع مسابقات سال ۲۰۲۳ امروز در پیستی آن را تست کرد. این خودروساز آلمانی ام ۴ را برای آزمایش وارد یک پیست در اسپانیا با شرایط جوی متعادل کرده است.

ب ام و «ام ۴» پیش از مسابقه وارد پیست شد

خودرو مذکور در تیپ GT۴ بوده که تاحد زیادی از نظر قوای فنی مشابه رقبا ایتالیایی، آمریکایی و انگلیسی خود است، گیربکس این خودرو از نظر سخت افزار الکترونیکی و نرم افزار تغییرات عدیده ای به همراه داشته است. ب ام و برای افزایش توان و شتاب گیری خودرو سقف و بدنه این محصول را از فیبر کربن ساخته و بهینه سازی قابل توجهی در کشش و پایداری خودرو ایجاد کرده است.

مهندسان ب ام و در حال کار کردن روی کاهش و کنترل هزینه ها و متناسب با تیم عملیاتی در مسابقه هستند، این خودروساز آلمانی سعی کرده روی سیستم خنک سازی و روغنکاری این محصول نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

ب ام و «ام ۴» پیش از مسابقه وارد پیست شد

شرکت خودروسازی ب ام و سعی کرده برای قطعات بدنه این خودرو در راستای بهبود پایداری، از متریال الیافی مانند فیبر کربن به جای مواداولیه پلاستیکی استفاده کند. هرچند ب ام و مدعی است که این خودرو همچنان در مرحله آزمایش های اولیه قرار دارد، اما برای بررسی و تست از راننده ماهری به نام جنس کلینگمن استفاده کرده است. کلینگمن در باره تست ام۴ گفته است: این خودرو ارگونومی مناسبی در صندلی ها دارد، رانندگی با آن نیز نسبت به سایر خودروها آسان تر است، اما از نظر عملکرد همچنان دارای ضعف است.

نسخه پیشین این خودرو سال ۲۰۱۷ معرفی و ۲۰۱۸ وارد پیست شد، خودرو مذکور در آن سال از یک پیشرانه سه لیتری با گیربکس خطی هفت سرعته مجهز به تکنولوژی دو کلاچه استفاده کرده بود. ب ام و برای این خودرو از کیت های اسپرتی استفاده کرده بود که ۱۶۹ هزار یورو قیمت داشت و تیم ها در هر مسابقه در صورت نیاز آن را خریداری می کردند.

شرکت خودروسازی ب ام و برای تقویت ام ۴ در رقابت با پورشه کیمن ۷۱۸ از لاستیک های میشلن و قطعات هیدرولیکی آمریکایی استفاده کرده است. رقیب اصلی این خودرو پورشه کیمن است که سال گذشته نیز برای ب ام و چالش های جدی در پیست ایجاد کرده بود.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha