۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
حمایت از کسب و کارهای اینترنتی توسط پارک علم و فناوری گلستان
رئیس پارک علم و فناوری گلستان خبرداد:

حمایت از کسب و کارهای اینترنتی توسط پارک علم و فناوری گلستان

گرگان- رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: کسب و کارهای اینترنتی برای تامین مایحتاج ضروری مردم حمایت می شوند.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره حمایت پارک علم و فناوری گلستان از کسب و کارهای اینترنتی اظهار کرد: یکی از سیاست های پارک علم و فناوری بخصوص در شرایط حاضر که بخش زیادی از جامعه درگیر کرونا شده و به همین دلیل توصیه می شود افراد برای جلوگیری از گسترش این ویروس در خانه بمانند، حمایت از کسب و کارهایی است که فروش اینترنتی دارند.

وی با بیان این که حمایت اصلی از کسب و کارهایی انجام می شود که مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم را در این ایام تامین می کنند، گفت: تلاش می کنیم با توسعه این کسب و کارها نیازمندی های ضروری مردم را به صورت غیر حضوری تامین کنیم تا از حضور غیر ضروری در خیابان ها خودداری کنند.

غفاری از برنامه بلند مدت پارک برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی خبرداد و گفت: در حال حاضر از دو شرکت و در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیون تومان حمایت کرده ایم که یکی از شرکت ها با حداکثر توان خدمات ارائه می دهد و شرکت دیگر هم در حال توسعه خدمات خود است.

رئیس پارک عملم و فناوری گلستان خاطرنشان کرد: منابع مالی این حمایت از منابع داخلی پارک تامین شده و علاوه بر این تعهد تامین دفتر این شرکت ها در گرگان را هم به عهده گرفته ایم.

کد خبر: ۱۲٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha