۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ارسال بار از تهران به شهرستان ها با کمترین هزینه

ارسال بار از تهران به شهرستان ها با کمترین هزینه

اگر به دنبال باربری مطمئن جهت باربری از تهران به شهرستان ها می باشید، می توانید با آنی بار تماس بگیرید.

به گزارش بازار، باربری از تهران به تمام استان های کشور. اگر به دنبال باربری مطمئن جهت باربری از تهران به شهرستان ها می باشید، می توانید با آنی بار تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن بهترین و ارزانترین خدمات باربری را تجربه کنید.   باربری به شهرستان شامل باربری تهران به مشهد، باربری تهران به تبریز، باربری تهران به شمال و باربری به همه شهر های ایران می شود.

حمل بار از شهرک های صنعتی به شهرستان همگی بخشی از خدمات باربری تهران به شهرستان می باشند که امکان ارسال انواع بارهای تجاری و صنعتی را نیز برای شما فراهم می نماید.  

باربری تهران به شهرستان با انواع خودرو های باربری انجام می شود که با توجه به نوع بار شما، مناسب ترین آن در اختیارتان قرار می گیرد.

  • باربری شهرستان با کامیون
  • باربری شهرستان با تریلی
  • باربری شهرستان با خاور
  • باربری شهرستان با نیسان

برای حمل بار به شهرستان می توانید از خدمات بسته بندی و حمل توسط کارگران آنی بار استفاده کنید.

شما می توانید برای حمل اثاثیه به شهرستان از خاور مسقف یا روباز استفاده کنید؛ خاور های مسقف مجهز به پتو و ضربه گیر هستند به همین دلیل برای حمل اثاثیه مناسب تر می باشند. برای انتخاب بهترین باربری تهران به شهرستان باید به نکاتی از جمله؛ اعتبار و سابقه مناسب؛ تعهد و ضمانت برای باربری؛ سرعت بالا و تنوع در خدمات باربری دقت کنید.

خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار به صورت سراسری می باشد، یعنی شما می توانید هر نوع بار و کالای مجاز را، در هر حجم  و اندازه که باشد با خودرو باربری مناسب به سراسر کشور ارسال کنید.

در ادامه چند مورد از خدمات باربری تهران به استان های مختلف را برای شما مثال میزنیم :

ارسال بار از تهران به شهرستان ها با کمترین هزینه

باربری تهران به استان گلستان

آنی بار در باربری شهرستان؛ حمل بار به استان گلستان را نیز انجام می دهد؛ استان گلستان در بین استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی قرار دارد و با کشور ترکمنستان نیز همجوار و دارای ۳۴۸ کیلومتر مرز خاکی و ۹۰ کیلومتر مرز آبی با این کشور است.

گرگان مرکز استان گلستان و پر جمعیت ترین شهر این استان می باشد برای باربری تهران به گرگان می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

باربری تهران به استان خراسان رضوی

حمل بار به استان خراسان رضوی از خدمات تخصصی آنی بار می باشد. استان خراسان رضوی از غرب با استان سمنان، از شرق با کشور افغانستان، از شمال با کشور ترکمنستان و جنوب با استان خراسان جنوبی و در شمال غربی با استان خراسان شمالی همجوار می باشد.

شهر مشهد مرز استان خراسان رضوی می باشد؛ که دومین شهر پهناور و پر جمعیت ایران پس از تهران می باشد؛ باربری از تهران به مشهد را می توانید با ارزانترین قیمت به آنی بار بسپارید.

باربری تهران به استان آذربایجان غربی

 

استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران قرار گرفته است و مرکز آن شهر ارومیه می باشد؛ این استان از شمال به جمهوری آذربایجان و ترکیه از غرب به ترکیه و عراق، از شرق به استان آذربایجان شرقی و از جنوب به استان کردستان وزنجان محدود می شود.

این استان به به دلیل هم مرزی با سه کشور آذربایجان، ترکیه، عراق از اهمیت و موقعیت ویژه ای برخوردار است؛ مرز بازرگان شاه راه ارتباطی بین ایران و ترکیه می باشد.

سالانه حجم بالایی از کالاهای اساسی، تجاری، صنعتی جهت صادرات و واردات به این استان ارسال می شود.

ارسال بار از تهران به شهرستان ها با کمترین هزینه

باربری تهران به استان همدان

حمل بار به همدان از خدمات ویژه آنی بار است؛ این استان از سمت شمال به استان‌های زنجان و قزوین، از سمت جنوب به استان لرستان، از سمت شرق به استان مرکزی و از سمت غرب به استان‌های کردستان و کرمانشاه محدود شده‌است.

استان همدان به دلیل داشتن مراکز تاریخی و دیدنی به عنوان پنجمین شهر فرهنگی و گردشگری کشور شناخته می‌شود.

شما می توانید انواع بار و کالاهای اساسی، مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمان سازی و راه سازی و ...توسط شرکت آنی بار به این شهر ارسال کنید.

باربری تهران به استان هرمزگان

استان هرمزگان نام یکی از استان های جنوبی ایران است که در شمال تنگه هرمز قرار گرفته و قطب گردشگری و اقتصاد ایران است؛ هرمزگان از شمال و شمال شرقی با استان کرمان، از غرب و شمال غربی با استان های فارس و بوشهر، از شرق با استان سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آب های گرم خلیج فارس و دریای عمان در نواری به طول تقریبی ۹۰۰ کیلومتر در برگرفته است.

کلان شهر بندرعباس مرکز این است است و سالانه حجم زیادی بار و کالا از تهران به این شهر جهت صادرات به سایر کشور ها ارسال می شود.

باربری تهران به استان اردبیل

این استان از سمت شمال با جمهوری آذربایجان و از سمت غرب با استان آذربایجان غربی و از سمت شرق با استان گیلان و کوه های تالش و از سمت جنوب با استان زنجان همسایه می باشد.

باربری تهران به اردبیل یکی دیگر از خدمات آنی بار می باشد؛ فاصله تهران تا اردبیل حدود۵۹۰ کیلومتر است و برای رسیدن از تهران به استان اردبیل باید از استان البرز، قزوین، زنجان عبور کرد.

باربری تهران به شهرستان همراه با بیمه نامه معتبر

هنگامی که قصد باربری در مسافت های زیاد را دارید؛ امکان وقوع حوادث و خسارت دیدن بار نیز زیاد می شود، به همین دلیل شرکت آنی بار برای آسودگی خاطر شما و حفاظت از بارتان، خدمات خود را تحت پوشش بیمه ارائه می دهد.

بیمه ایران دارای بهترین کلوز بیمه، پوشش دهنده خدمات حمل و نقل در شرکت آنی بار می باشد.

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان تنظیم می شود و مبلغ ۵۰ میلیون از آن عنوان تخفیف به شما اراده می شود.

در صورتی که بارتان تحت پوشش بیمه باشد تمامی خسارت هایی که حین باربری از تهران به شهر های دیگر رخ دهد مانند؛ آتش سوزی، تصادف، واژگونی، سرقت، شکستگی و ... توسط شرکت باربری جبران می شوند.

انواع خودرو های آنی بار جهت حمل بار به شهرستان

شرکت حمل و نقل آنی بار از معتبرترن و شناخته شده ترین باربری های ایران می باشد؛ آنی بار مجهز به ناوگان بزرگ حمل و نقل است که شامل انواع خودرو های باربری از نیسان گرفته تا تریلی کمرشکن و بوژی می باشد.

کارشناسان آنی بار با توجه به نوع بارتان، وزن و ابعاد آن، شرایط حمل آن مناسب ترین خودرو را جهت باربری در اختیارتان قرار می دهند.

حمل بار های سبک با نیسان وانتاز تهران به سراسر کشور را به آنی بار بسپارید.

حمل بار هایی همچون اثاثیه منزل و.   . . را با جدیدترین و ایمن ترین خاور ها و کامیونتهای آنی بار انجام دهید.

برای حمل بارهای سنگین تر (بارهای ۴ الی ۱۵ تن) می توانید انواع کامیون جفت / کامیون تک / کامیون ۹۱۱را از شرکت آنی بار سفارش دهید.

و همینطور برای حمل بارهای سنگین تر یا بارهایی در حجم بالا و ابعاد بزرگ می توانید انواع تریلی چادری، تریلی کفی و تریلی لبه داررا از آنی بار درخواست کنید؛ تریلی ها توان حمل حداکثر ۲۳ الی ۲۴ تا بار را دارند.

اما اگر بارتان جزو محمول های ترافیکی محسوب می شود نیز می توانید از آنی بار تریلی کمرشکنبا کف متغییر را دریافت کنید؛ این تریلی ها دارای کفی متغییر بین ۸ الی ۱۸ متر می باشند و توان حمل بار از ۱۶ تن تا ۶۰ تن را دارند.

باربری تهران به شهرستان با انواع خودرو های باربری را با کمترین کرایه با آنی بار تجربه کنید.

ارسال بار از تهران به شهرستان ها با کمترین هزینه

حمل خودرو از تهران به سراسر کشور

حمل خودرو با انواع خودروبر از خدمات ویژه باربری تهران به شهرستان می باشد؛ شما می توانید انواع خودرو های شخصی، سازمانی، نظامی، دولتی و ... را از تهران به هر یک از شهر های ایران ارسال کنید.

حمل خودرو با خودروبر تکی، تریلی خودرو و کامیونت کفی در کوتاه ترین زمان و با  کمترین هزینه، تحت پوشش بیمه انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آنی بار ارتباط برقرار کنید.

روش ثبت سفارش خدمات باربری به شهرستان در آنی بار

شما می توانید از چند روش با شرکت آنی بار ارتباط برقرار کنید و خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید :

  • مراجعه به سایت آنی بار به آدرس anibar.net
  • تماس با شرکت آنی بار از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱
  • دانلود اپلیکیشن آنی بار از کافه بازار و مایکت و ثبت سفارش در آن به صورت شبانه روزی
  • ارسال پیام در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۲۳۳۴۹۳۵۰

در صورتی که شما از هر یک از روش های فوق با شرکت آنی بار ارتباط برقرار کنید، کارشناسان آنی بار شما را به راهنمایی کرده و خدمات مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان  با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می دهند.

کد خبر: ۱۲۲٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha