۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
برخورد قاطعانه با دلالان اقتصادی در دولت سیزدهم تداوم داشته باشد
نماینده مردم فومن در مجلس:

برخورد قاطعانه با دلالان اقتصادی در دولت سیزدهم تداوم داشته باشد

بهروزی فر، نماینده مردم فومن در مجلس گفت: لازم است برخورد قاطعانه با مفسدین و دلالان اقتصادی به صورت جدی ادامه یابد تا حقی از حقوق مردم ضایع نشود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از اقدامات به موقع دولت انقلابی، مردمی، دلسوز و تحول‌گرای آقای رئیسی در رابطه با واکسیناسیون و مبارزه با مفسدان اقتصادی که با حمایت قوه قضائیه در خصوص مسدود کردن حساب‌های تعدادی از اخلالگران بازار سرمایه و ارز تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود تا ریشه‌کن کردن فاسدین،   دلالان و زالوصفتان حوزه اقتصادی این برخورد جدی ادامه یابد تا حقی از حقوق مردم تضییع نشود.

وی افزود: سه ماه از عملکرد دولت می‌گذرد اما هنوز بسیاری از مدیران فاسد، بی‌تدبیر و ناکارآمد دولت یازدهم و دوازدهم در بدنه دولت حضور داشته و به فساد، بی‌تدبیری و کارشکنی خود در سطوح مختلف ادامه می‌دهند، عده‌ای هم در حال نفوذ در بدنه دولت انقلابی هستند، زمان به سرعت می‌گذرد و فرصتی باقی نمی‌ماند لذا تقاضا دارم دستور فرمایید تحول مدیریتی با شایستگی‌های دولت سیزدهم به سرعت و با دقت انجام شود.

بهروزی‌فر در پایان در رابطه با ضرورت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و ساماندهی قیمت کالاهای اساسی و جلوگیری از تورم افسارگسیخته تذکراتی به دولت داد.

کد خبر: ۱۲۲٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha