۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
قیمت کارتن بسته بندی | خرید کارتن بسته بندی از کارتن سازی صفاپک

قیمت کارتن بسته بندی | خرید کارتن بسته بندی از کارتن سازی صفاپک

مجموعه صفاپک همواره می‌کوشد تا با ارائه بهترین خدمات چاپ کارتن و بسته بندی، برند کسب‌وکار شما را بیش از پیش مشهور کند.

به گزارش بازار، مجموعه صفاپک همواره می‌کوشد تا با ارائه بهترین خدمات چاپ کارتن و بسته بندی، برند کسب‌وکار شما را بیش از پیش مشهور کند. همانطور که می‌دانید، استفاده از بسته‌بندی‌های مناسب با چاپ باکیفیت و خرید کارتن‌های مرغوب، تأثیر بسزایی روی فروش محصولات دارد. درواقع شما بدون ارائه ظاهری مطلوب از کالای خود، قادر به اثرگذاری مثبت روی مشتری نخواهید بود.

کارتن سازی صفاپک

شما عزیزان می‌توانید انواع جعبه‌ها و کارتن‌ها را با جنس‌های متنوع لمینتی و مقوایی و بهترین قیمت کارتن بسته بندی سفارش دهید. کارتن‌های چندلایه در ابعاد و مدل‌ها گوناگون تهیه می‌شوند تا برای بسته‌بندی هرمحصولی قابل استفاده باشند. صفاپک با برخورداری از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و بروز در زمینه بسته‌بندی و پک‌بندی، تجربه‌ای حرفه‌ای برای شما به‌ارمغان می‌آورد.

دور از ذهن نیست که هر کسب‌وکاری برای برجسته‌سازی لوگو و چاپ مخصوص خود، نیازمند دریافت خدمات چاپ مرغوب و باکیفیت است. اگر شما هم به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار، به‌دنبال بهترین خدمات چاپ و بسته‌بندی هستید، حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین خدمات چاپ کارتن و بسته بندی

یافتن بهترین ارائه‌دهنده خدمات در صنایع چاپ و بسته بندی و خرید کارتن از آن، یکی از مهم‌ترین نیازهای بسیاری از کسب‌وکارها می باشد. البته جالب است بدانید این موضوع تنها مربوط به تجارت‌های کوچک نیست؛ بلکه شرکت‌های بزرگ هم نیاز دارند تا ظاهری زیبا و مطمئن را از محصول خود به نمایش بگذارند.

مشتری با دیدن بسته‌بندی محکم و بی‌عیب و نقص و در عین حال زیبا، به نام شما اعتماد می‌کند و اشتیاق بیشتری به خریداری محصولات‌تان نشان می‌دهد. البته بدیهی است که قیمت کارتن بسته بندی باید به‌صرفه باشد تا هزینه نهایی کالا را بیش از حد افزایش ندهد. بیرون بسته‌بندی کالا به‌همان اندازه مهم است که درون آن و جنس خود کالا بااهمیت است. خریدار با مشاهده طرح چاپ باکیفیت و منحصربه‌فرد روی بسته‌بندی، میزان ذوق و سلیقه شما را درک می‌کند.

کارخانه کارتن سازی

عضو هر تجارتی که هستید، این نکته را فراموش نکنید که داشتن بهترین کارتن و بسته‌بندی، نیمی از موفقیت شما را تضمین می‌کند. صفاپک این اطمینان را به‌شما می‌دهد که در انواع چاپ‌های افست، فلسکو، روکش‌های گلاسه و بسته‌بندی‌های هارد و جعبه‌سخت و دیگر انواع کارتن، باکیفیت‌ترین خدمات را به‌شما ارائه می‌کند.

انواع چاپ کارتن و بسته بندی

نکات ظریف و حساسی در چاپ و بسته‌بندی وجود دارد که موجب می‌شود با رعایت این ریزه‌کاری‌ها و داشتن نگاه جزئی‌نگر، با خرید کارتن مناسب، نسبت به رقیبان خود بیشتر بدرخشید. درواقع هرچقدر بکوشید تا محصولی ایده‌آل را طراحی و تولید کنید، درصورتیکه با انواع چاپ و کارتن‌های متنوع و قیمت کارتن بسته بندی آشنا نباشید، نمی‌توانید در بازار رقابت کنید.

طرح‌های مختلفی که توسط صفاپک ایجاد می‌شوند، می‌توانند به سلیقه مشتری تغییر داده شده و شخصی‌سازی شوند. درواقع شما می‌توانید هم در مرحله چاپ و هم در مرحله بسته‌بندی، نظر خود را پیاده کنید تا سفارشتان مطابق با خواسته‌تان پیش برود.

در ادامه این متن، سعی کرده‌ایم خرید کارتن در انواع مختلف و روش‌های پک‌بندی را با جزئیات کامل برای شما توضیح دهیم تا بتوانید تجربه‌ای دلپذیر در زمینه سفارش خدمات چاپ روی کارتن و خرید مدل‌های متفاوت بسته‌بندی داشته باشید.

کارتن تاشو

کارتن تاشو یکی از رایج‌ترین انواع در صنعت چاپ کارتن و بسته بندی است که در بیشتر مغازه‌ها مشاهده می‌کنید. نام دیگر این کارتن‌ها، کارتن مقوایی است که می‌توانند مواد خوراکی را به‌خوبی نگهداری کنند. یکی از مزایای خرید کارتن تاشو یا همان کارتن مقوایی این است که به کسب‌وکارها امکان چاپ طرح و لوگوی دلخواه را می‌دهد. هم‌چنین قیمت کارتن بسته بندی تاشو بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

جعبه سازی صفاپک

کارتن لمینتی

محبوبیت کارتن لمینتی میان شرکت‌ها انکارنشدنی است. این نوع بسته‌بندی برای حفاظت از کالاهای گران‌قیمت و باارزش بسیار پرکاربرد است. محصولاتی‌که با کارتن لمینتی بسته‌بندی می‌شوند، حین حمل‌ونقل و جابجایی هیچ آسیبی نمی‌بینند. نفوذ آلودگی، گردوغبار و رطوبت داخل این پک‌ها غیر ممکن است.

کارتن آسپتیک

محصولات لبنی مانند شیر و خوراکی‌هایی مانند آب‌میوه، در بسته‌بندی‌های آسپتیک وارد بازار می‌شوند. دوام طولانی و وزن کم آسپتیک، این کارتن را به گزینه‌ای مناسب برای خوراکی‌هایی که گفته شد تبدیل کرده است. به‌دلیل استحکام خوب این محصولات، جلوی نفوذ نور و اکسیژن به شیر، آبمیوه و خوراکی‌هایی از این قبیل گرفته می‌شود. قیمت کارتن بسته بندی آسپتیک، آن را میان گزینه‌های پرطرفدار در خرید کارتن قرار داده است.

کارتن راه‌راه

بهترین گزینه برای حمل ونقل لوازم خانگی میان انواع چاپ کارتن و بسته بندی، کارتن‌های راه‌راه هستند که به‌دلیل جنس بسیارعالی و باکیفیتی که دارند، مانند ضربه‌گیر عمل کرده و طی جابجایی، هیچ مشکلی برای کالای داخل خود ایجاد نمی‌کنند.

ورق پشت طوسی

همانطور که از نام این ورقه‌ها پیدا است، یک سمت آن‌ها به‌رنگ طوسی و طرف دیگرشان به‌رنگ سفید است. طی ساخت کارتن‌های دولایه، از ورق پشت طوسی استفاده می‌کنند که با برخورداری از قابلیت بازیافت، شفافیت و نرمی، بسیار محبوب هستند. با خرید کارتن‌هایی که از این ورق‌ها تشکیل شده‌اند، هزینه بسیار مناسبی دربرابر کیفیت بالای آن‌ها پرداخت می‌کنید.

پوشش لمینتی

قیمت کارتن بسته بندی لمینتی که از ورق‌های لمینت ساخته می‌شود، به‌نسبت کیفیت بالای آن بسیار اقتصادی است. چسبندگی بالای این پوشش‌ها اجازه می‌دهد تا کاغذ چاپی به‌راحتی روی آن‌ها بچسبد. انواع جعبه سه‌لایه، پنج‌لایه و سینگل‌فیس را می‌توان با این پوشش‌ها ساخت.

نتیجه‌گیری چاپ کارتن و بسته بندی

مجموعه صفاپک با تولید کارتن و جعبه‌های مقوایی باکیفیت و قیمت مناسب، توانسته است به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در زمینه بسته‌بندی سفارشی عمل کند. شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود، مناسب‌ترین چاپ کارتن و بسته بندی را سفارش دهید. قیمت کارتن بسته بندی صفاپک بسیار اقتصادی بوده و به‌شما کمک می‌کند تا کم‌ترین هزینه را برای خرید کارتن پرداخت کنید.

کارتن پستی

با ثبت سفارش در سایت صفاپک، دیگر هیچ نیازی به رفت و ‌آمدهای پرهزینه در بازارهای شلوغ ندارید و می‌توانید تمامی محصولات مرتبط با چاپ جعبه کارتنی و بسته بندی را با یک کلیک ببینید. پس از مطالعه ویژگی‌های هر نوع بسته‌بندی و کارتن، آن را در تعداد مورد نیاز خود به سبد خرید اضافه کنید و از دردسرهای حمل‌ونقل آن‌ها دور بمانید. صفاپک این کار را در کم‌ترین زمان برای شما انجام می‌دهد.

فرایند ثبت سفارش تا تحویل درب منزل، تنها در چندروز صورت می‌گیرد و آسان‌ترین راه را برای خرید کارتن در اختیار شما و کسب‌وکارتان قرار می‌دهد. با صفاپک، نگران پک‌بندی محصولات خود نباشید و به‌آسانی این کار را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی درباره چاپ طرح مدنظرتان روی کارتن محصول، با مشاوران ما تماس بگیرید و بهترین تجربه سفارش آنلاین چاپ کارتن را تجربه کنید.

کد خبر: ۱۲۲٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha