۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
تولیدکننده انواع ترموکوپل (تهران المنت)

تولیدکننده انواع ترموکوپل (تهران المنت)

مجموعه تهران المنت قصد دارد تا شما را با یکی از رایج­ترین ابزار جهت اندازه گیری دما آشنا کند.

به گزارش بازار، شاید بهتر باشد که با برخی از سنسورهای موجود که هر کدام کارایی خاص خود را در صنایع مختلف دارند، آشنا شویم. به همین منظور در این مطلب مجموعه تهران المنت قصد دارد تا شما را با یکی از رایج­ترین ابزار جهت اندازه گیری دما آشنا کند. در ادامه، ابتدا گروه تهران المنت و بعد از آن ترموکوپل را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید...

تولیدکننده انواع ترموکوپل (تهران المنت)

معرفی گروه صنعتی تهران المنت

مجموعه تهران المنت (tehranelement.com)، با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارائه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، انواع ترموکوپل و ... است. هدف اصلی این مجموعه تولید تجهیزاتی با بهترین قیمت و کیفیت است تا توانسته باشد به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی، کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر کرده باشد. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آن است که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی است، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشد.

  هر آنچه که لازم است در مورد ترموکوپل بدانید

Thermocouple چیست؟ همانطور که در بالا ذکر کردیم، متدوال­ترین تجهیز برای اندازه گیری دقیق دما است. ساختار آن تولید شده از دو فلز غیر همسان است که به یکدیگر متصل اند. وقتی حرارت به محل اتصال این فلزات برسد، در این محل جریان بسیار ضعیفی تولید شده و به سمت سیم ها جریان پیدا می‌کند. واژه ترموکوپل به معنی «جفت حرارتی» است. همچنین مکانیزم آن براساس پدیده «سی بک- seebeck» یا ترموالکتریک صورت میگیرد و میتواند اختلاف دما بین دو نقطه را به ولتاژ تبدیل کند. این وسایل در کنار گسترده بودن، محدوده­ی کاری و دقت بالایی که دارد، قادر خواهد بود تا دماهای بین ۱۸۰- تا ۱۸۰+ درجه سانتیگراد را نیز اندازه گیری کند.

ترموکوپل­ها بر اساس جنس فلز و آلیاژ به کار رفته در آنها در انواع مختلفی به بازار ارائه میشوند که عبارتند از:

  1. نوع E: کرومل و کنستانتان (chromel and constantan)
  2. نوع J: آهن و کنستانتان (Iron and constantan)
  3. نوع T: مس و کنستانتان (copper and constantan)
  4. نوع K: کرومل و آ لومل (chromel and Alumel)
  5. نوع N: نیکروسیل و نیسیل (Nicrosil and nisil)
  6. نوع B.S: پلاتین و رودیوم (platinum and rhodium)

بیشترین کاربری ترموکوپل شامل استفاده در صنایع زیر است:

صنعت نفت و گاز پتروشیمی، کشتی سازی، داروسازی، شیمیایی، سیمان، فولاد و ریخته گری، معدن، صنایع غذایی و نوشیدنی، پلاستیک، خودروسازی، شیشه و سرامیک، کوره، دفع زباله، سردخانه، نیروگاه های برق، نظارت بر آلاینده و نظارت بر ابزار و لوازم صنعتی.

فروش انواع ترموکوپل (خرید ترموکوپل) در کارگاه تهران المنت، برای خرید و اطلاع از قیمت ترموکوپل می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید، فروش انواع ترموکوپل برای مصارف صنعتی، انواع کارخانه جات و دستگاه های صنعتی، تهران المنت ارائه دهنده المنت حرارتی انواع ترموکوپل از جمله ترموکوپل نوع ( S – K – J – PT۱۰۰ ) ( R – B – T – N – E ) برای مصارف مختلف، برای خرید المنت برقی و اطلاع از قیمت های روز ترموکوپل با ما تماس بگیرید.

تولید و خرید انواع ترموکوپل در لاله زار تهران

تولید و خرید انواع ترموکوپل در لاله زار تهران

در یک جمله گفتیم که ترموکوپل از بهترین و پرکاربردترین سنسورها برای اندازه گیری دما است. موضوع مهمتر اینکه تولید و پخش این تجهیز و انواع آن در تیپ­های مختلف مانند ترموکوپل نوع K، ترموکوپل نوع T، ترموکوپل نوع J، ترموکوپل نوع E، ترموکوپل نوع N و ترموکوپل نوع R، S و B همچنین ساخت دیگر مدل های ترموکوپل نظیر مغزی ترموکوپل رزمونت، سیم ترموکوپل، ترموکوپل سر تایوانی، ترموکوپل کلگی دار و ترموکوپل استخوانی در کارگاه تهران المنت واقع در خیابان لاله زار تهران انجام میپذیرد.

تلفن های تماس:

۳۳۵۳۱۳۲۹ ۰۲۱  -  ۳۶۰۵۹۵۰۳ ۰۲۱

نشانی وبسایت:

https://tehranelement.com/

کد خبر: ۱۲۲٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha