۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
مراجعه زنجانی ها به مراکز تعویض روغنی کاهش یافته است
رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های زنجان:

مراجعه زنجانی ها به مراکز تعویض روغنی کاهش یافته است

زنجان- علی آبادی، رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های زنجان گفت: صنف تعویض‌روغنی در زنجان وضعیت بدی طی دو سال گذشته سپری کردند و مراجعه مردم به این مراکز کاهش یافته است.

سعید علی آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در طول یک سال گذشته روغن موتور در چندین مرحله افزایش قیمت داشته و روغن موتور طی سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

وی با بیان اینکه به علت افزایش قیمت روغن موتور عرضه این محصول تقلبی در بازار زنجان زیاد شده است، اظهار کرد: روغن موتور تقلبی در بازار عرضه می شود. 

رئیس اتحادیه تعویض روغنی‌های استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان کارخانه تصفیه روغن موتوری وجود دارد، گفت: روغن موتورهای تولیدی این کارخانه به کشورهای خارجی صادر می‌شود و متاسفانه تصفیه روغن موتورها به صورت سنتی و زیر زمینی در استان بسیار زیاد شده است.

علی آبادی تاکید کرد: صنف تعویض‌روغنی در استان زنجان در ایام کرونا وضعیت بدی طی دو سال گذشته سپری کرد و صنف تعویض‌روغنی ها در استان وضعیت خوبی ندارند. 

وی به افزایش قیمت روغن‌موتور اشاره کرد و ابراز داشت: مراجعه مردم برای تعویض روغن خودرو در استان بسیار کاهش‌یافته است و تعویض روغن‌موتور و فیلتر روغن برای خودروی پراید بیش از  ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد و  قیمت روغن‌موتور طی سالجاری هم افزایش زیادی داشته است. 

کد خبر: ۱۲۱٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha