۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
گرانی روغن موتور در مازندران چالش زا شده است
در گفتگو با بازار؛

گرانی روغن موتور در مازندران چالش زا شده است

ساری- یک تعمیرکار و فعال در صنعت خودرو مازندران با اشاره به کاربرد متعدد روغن های موتور گفت: مصرف خودسرانه روغن بر کارکرد موتور خودرو تاثیر منفی می گذارد اما گرانی لحظه ای آن چالش زا شده است.

محمد علی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه روغن مناسب برای موتور خودروها باید مورد استفاده قرار گیرد، اظهار داشت: از همه روغن ها نمی توان برای هر خودرویی بهره گرفت و باید به کیفیت و نوع آن برای مصرف توجه شود.

وی اظهار داشت: روغن هیدرولیک، موتور، روغن واسکازین از جمله روغن هایی است که هر یک کاربرد خاص خودرو را دارند و باید در هنگام خرید و روغن کاری به مواردی توجه کرد.

وی ادامه داد: برای مصرف روغن باید به نوع روغن با کاتولوگ خودرو همخوانی وسرویس آن همخوانی داشته باشد و اگر شرکت سازنده به استفاده از روغن خاصی توصیه کرده باید آن را مدنظر قرار دارد.

علی پور یادآور شد: استفاده نامناسب و خودسرانه از روغن دلیل بروز بسیاری از مشکلات در موتور و کارکرد خودروها است و باید به آن از سوی مالکان و تعویض روغنی ها توجه ویژه شود.

وی تعویض مکرر روغن خودروها را از دیگر چالش ها و مشکلاتی برشمرد که بر کارکرد خودرو موتور تاثیر منفی می گذارد و از دارندگان خودروها خواست تا براساس کاتولوگ توصیه شده و دفترچه راهنمای خودروها، روغن موتور مصرف کنند.

وی گرانی و کیفیت پایین روغن را از جمله مشکلات برشمرد.

کد خبر: ۱۲۱٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha