۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
توسعه گردشگری گلستان با چاپ کتاب و بروشور ممکن نمی شد
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

توسعه گردشگری گلستان با چاپ کتاب و بروشور ممکن نمی شد

آزادشهر- نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: اینکه تنها یک بروشور و کتابچه از طرح ها و برنامه های گردشگری و کشاورزی را داشته باشیم اما اقدامی انجام ندهیم هیچ کاری از پیش نخواهیم برد.

غلامعلی کوهساری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اقتصاد گلستان وابستگی شدید به کشاورزی دارد و اگر مشکل خشکسالی که در سال های گذشته وجود داشته در گلستان تکرار شود درآمد مردم بسیار پایین خواهد آمد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در گلستان باید اقدام موثری انجام شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه با همه برنامه و تلاش های که وجود دارد در خصوص ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی با اشاره به کم کاری ها در حوزه گردشگری گلستان نیز گفت: با همه پتانسیل های گردشگری که در استان وجود دارد اما متاسفانه گلستان نتوانسته از این ظرفیت استفاده کند و این استان مقصدی برای گردشگران داخلی محسوب نمی شود.

کوهساری با تاکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری و کشاورزی می تواند تحول جدی در اقتصاد استان رقم بزند، یادآور شد: مدیران و متولیان کشاورزی و گردشگری گلستان بسیار کم کار بوداند و اگر برنامه ای در خصوص این بخش ها وجود دارد و اگر بر اساس برنامه حرکت می کنیم تاکنون باید درصدی از این طرح ها تحقق پیدا می کرد اما متاسفانه گلستان در این دو حوزه پیشرفتی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: تنها با حرف زدن و جلسه گذاشتن مسئله حل نخواهد شد باید برنامه های هدفمند و طرح ریزی شده باشد و وظایف هر کدام از نهادها و ارگان ها در این حوزه ها مشخص شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان افزود: برنامه هایی که در این خصوص وجود دارد باید پیگیری شود و اینکه تنها یک بروشور و کتابچه از طرح ها و برنامه های گردشگری و کشاورزی را داشته باشیم اما اقدامی انجام ندهیم هیچ کاری از پیش نخواهیم برد؛ با این کتابچه ها تنها قفسه کتابخانه های دستگاه های اجرایی را پر می کنیم و فایده ای برای توسعه اقتصادی استان نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha