۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
افتتاح فاز اول شهرک بنکداران همدان نیازمند همکاری اصناف
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تاکید کرد: 

افتتاح فاز اول شهرک بنکداران همدان نیازمند همکاری اصناف

همدان - بادامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: افتتاح فاز اول شهرک بنکداران همدان نیازمند همکاری اصناف است.

محمدرضا بادامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در زمین شهرک بنکداران همدان قرار بود مجموعه شهرک صنعتی بوعلی ۲ راه‌اندازی شود اما به سبب نزدیکی به شهر جورقان این موضوع منتفی شد، عنوان کرد: از سال ۹۰ و ۹۱ روند سامان‌دهی صنف بنکداران درپیش گرفته شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون این پروژه به‌عنوان نخستین شهرک صنفی در کشور درحال ساخت است، اظهار کرد: آب و برق و امکانات این شهرک تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه هم اکنون شاهد تکمیل واحدها هستیم، عنوان کرد: این شهرک به عنوان نخستین مجتمع صنفی در شهرک صنعتی به‌لحاظ ابعاد و وسعت پیش رفت و بسیاری از استان‌ها به‌منظور الگوبرداری از پتانسیل‌های ایجادشده در این مجموعه، از آن بازدید کرده‌اند.

بادامی عنوان کرد: عملیات اجرایی شهرک بنکداران همدان هم اکنون در حال اجرا و پروژه فعال است و هم اکنون باید افرادی که واحدهایی را در این شهرک دارند، پای کار باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با تصریح بر اینکه با این همکاری های صورت گرفته می توان فاز اول این پروژه را افتتاح کرد، عنوان کرد: در فاز اول این پروژه تقریباً تعداد ۳۵۰ واحد وجود دارد که امیدواریم با اقدامات مناسب و همکاری های به عمل آمده اصناف شاهد افتتاح این پروژه در آینده ای نزدیک باشیم.

کد خبر: ۱۲۱٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha