۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
تلاش برای حفظ قیمت دوج کوین| اهمیت حفظ حمایت حیاتی۰.۲۷ دلاری
بازار بررسی کرد؛

تلاش برای حفظ قیمت دوج کوین| اهمیت حفظ حمایت حیاتی۰.۲۷ دلاری

کاهش قیمت دوج کوین طی روزهای اخیر، در حالی بسیاری از سرمایه گذاران بر روی این ارز را دلسرد کرده که در صورت حفظ قیمت بالای ۰.۲۷ دلار، می توان نسبت به بازگشت به مسیر صعودی امیدوار بود.

به گزارش بازار، دوج کوین از جمله ارزهای خانواده میم کوین است که طی ماه های اخیر، با پیشرفت قیمت چشمگیر خود، نظر بسیاری از مشتریان بازار کریپتو را به خود جلب کرد. با اینحال، دوج کوین نیز مانند بسیاری از ارزهای دیگیر بازار، طی روزهای اخیر، وضعیت قیمتی مطلوبی نداشته و قیمت آن تا حد زیادی افت کرده است. 

اکنون، تحرک قیمت دوج کوین سطوح زیر منطقه حمایت نهایی را در ۰.۱۸ دلار آزمایش کرده است. سقوط بازار کریپتو در اوایل روز شنبه هفته جاری باعث سقوط آزاد دوج کوین به زیر سطح حمایت کلیدی خود شد، اما دوج کوین مقدار زیادی از این سقوط را بازیابی کرد. با اینحال، دوج کوین همچنان در خطر بازگشت به سطوح تک رقمی است.

قیمت دوج کوین در پنج هفته متوالی زیر قیمت هفتگی Tenkan-Sen و Kijun-Sen معامله شده است. در طول این مدت، چندین بار حمایت اولیه را در سطح ۰.۱۸ دلار آزمایش کرده است، اما فروشندگان نتوانسته اند دوج کوین را از میدان به در کنند. با گذشت زمان، سطوح ایچیموکو در کوتاه مدت نزدیک‌تر و پایین‌تر می‌روند.

میل یه سمت قیمت های بالاتر برای دوج کوین بسیار دشوار است و خریدارانی که می‌خواهند برای ورود محافظه‌کارانه منتظر بمانند، انتظار طولانی در پیش رو خواهند داشت.

در حال حاضر، خرید محافظه کارانه می تواند در سطح قیمت ۰.۲۷ دلار شکل بگیرد. اگر دوج کوین یک کندل هفتگی نزدیک به ۰.۲۷ دلار یا بالاتر را ثبت کند، به این معنی است که بالاتر از Tenkan-Sen، Kijun-Sen، و VPC۲۰۲۱ بسته شده و می توان انتظار صعودی شدن قیمت را داشت. 

قیمت دوج کوین باید حداقل در ۰.۳۹ دلار بسته شود تا تمام الزامات ورود به فاز ورودی را برآورده کند. در حالی که به نظر می رسد این اختلاف قیمت قابل توجه باشد، باید در نظر داشت که دوج کوین حرکت های عظیم زیادی را نسبت به گذشته انجام داده و پر کردن این اختلاف کار چندان غیر ممکنی نیست.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha