۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
شرکت دانش بنیان «پایا بسپار آریا» موفق در بازارهای بین‌المللی
فیلم استان‌ها؛

شرکت دانش بنیان «پایا بسپار آریا» موفق در بازارهای بین‌المللی

همدان- شرکت دانش بنیان پایا بسپار آریا تولید کننده تجهیزات آبیاری با برند ویسپار توانسته با ارائه محصولات باکیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا در بازارهای بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای‌ داشته باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیرعامل شرکت پایا بسپار آریا بابیان اینکه شرکت پایا بسپار آریا در زمینه تجهیزات آبیاری فعالیت دارد و با نام تجاری ویسپار در زمینه تولید و تجهیزات آبیاری نوین اقدام می کند، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد سهم تولید تجهیزات آب و آبیاری در اختیار شرکت ویسپار قرار دارد.

محمود رجبی با اشاره به اینکه از مهمترین مولفه‌های نفوذ در بازارهای جهانی، کیفیت محصولات است و شرکت دانش بنیان پایا بسپار آریا، تولید کننده تجهیزات آبیاری با برند ویسپار، با ارائه محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا و حضور در نمایشگاه‌های کشاورزی مطرح جهان توانسته در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه ویژه‌ای‌ داشته باشد، گفت: هم اکنون محصولات ویسپار به بیش از ده‌ها کشور در خاورمیانه و اروپای شرقی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه صادرات به تمام کشورهای شرق و غرب و شمال کشور انجام می شود، ادامه داد: محصولات شرکت ویسپار به روسیه، اوکراین و حتی تا اکوادور صادر شده است.

رجبی با اشاره به اینکه گروه صنعتی پایا بسپار آریا یک هلدینگ تشکیل داده است، افزود: ۷۰۰ نفر نیروی کار مستقیم در ۱۳ واحد این شرکت فعالیت دارند و در شرکت پایا بسپار آریا ۳۰۰ قلم محصول به بازار ارائه می‌شود ضمن اینکه ویسپار ۱۳ واحد فعال در داخل شهرک صنعتی بوعلی دارد و شیرآلات و اتصالات صنعتی جدیدی تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در شرکت اتصالات رزوه ای تولید می کنیم و در اتصالات جامع ترین و کامل ترین تولیدات را در کشور داریم، بیان کرد: پنج خط تولید لی فلت را وارد و یکسری لوله های انعطاف پذیر تولید کردیم که بیشترین مصرف این محصول برای خارج کشور است و روسیه و ترکیه به این محصول علاقه مند هستند.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha