تراکتورها و کمباین های بدون پلاک هم سوخت می گیرند
رئیس مرکز مکانیزاسیون کشاورزی کشور:

تراکتورها و کمباین های بدون پلاک هم سوخت می گیرند

عباسی، رئیس مرکز مکانیزاسیون کشاورزی کشور گفت: به همه تراکتورها و کمباین های کشور، چه با پلاک و چه بدون پلاک، سوخت کافی تحویل می دهیم و هماهنگی خوبی با حوزه سوخت داریم.

به گزارش بازار، کامبیز عباسی این مطلب را که مهلت تحویل سوخت به ماشین های کشاورزی بدون پلاک، آخر آذر به پایان می رسد، تکذیب کرد و افزود: حدود ۴۲۰ تا ۴۳۰ هزار دستگاه تراکتور و کمباین های کشور صاحب پلاک شدند و در پی این هستیم تا اوایل سال آینده بتوانیم همه آن ها را صاحب پلاک و سند رسمی کنیم.

او با بیان اینکه در پی آن هستیم که فرآیند تخصیص و توزیع سوخت را در قالب کارت سوخت در اختیار کشاورزان قرار دهیم، ادامه داد: پیش نیاز تحویل کارت سوخت، پلاک راهنمایی و رانندگی است که با همکاری و همراهی پلیس راهور، این اتفاق در حال انجام است.

عباسی تاکید کرد: قطعاً تا پایان این طرح و تا زمانی که حتی یک تراکتور و یک کمباین در کشور، بدون پلاک باشد، صاحب سوخت خواهد شد اما خواهش ما از کشاورزان این است که در پی پلاک دار شدن تراکتور و کمباین های خود باشند و بتوانند در اسرع وقت، این کار را انجام دهند.

رئیس مرکز مکانیزاسیون کشاورزی با بیان اینکه در پی آن هستیم باقیمانده تراکتور و کمباین ها را پلاک دار کنیم، افزود: با همراهی و همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس راهور ناجا، امیدواریم در آینده بسیار نزدیک بتوانیم در قالب کارت سوخت، فرآیند توزیع و تحویل و ذخیره سازی سوخت را مانند جامعه شهری برای جامعه روستایی نیز فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۲۱٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha