۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
بزرگترین سرمایه وزارت نفت، نیروی انسانی توانمند است
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

بزرگترین سرمایه وزارت نفت، نیروی انسانی توانمند است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت موضوعی راهبردی است، گفت: به سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه میدان‌های نفت و گاز نباید به‌عنوان هزینه جاری نگاه کرد.

به گزارش بازار، سید موسی موسوی، با تأکید بر اینکه برای حفظ شرایط تولید نفت و گاز نیاز است سرمایه‌گذاری مداوم در دستور کار قرار گیرد، گفت: مجلس به بحث سرمایه‌گذاری در صنعت نفت توجه ویژه‌ای دارد زیرا تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت موضوعی مهم و راهبردی است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضع کارگران و کارکنان صنعت نفت اهمیت بسیاری دارد، افزود: بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت، سکوها و مخازن نیست، نیروی انسانی توانمند و پرتلاش بزرگ‌ترین سرمایه وزارت نفت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه در سکو و منطقه عملیاتی یک فرد باید توانمندهای مختلف و تخصصی داشته باشد و در شرایطی سخت دور از خانواده کار کند، تصریح کرد: برای مجلس افزون بر اینکه تداوم و افزایش تولید اهمیت دارد، افزایش رفاه کارکنان عملیاتی نیز حائز اهمیت است.

موسوی بیان کرد: از همه دلسوزان نظام می‌خواهم تا رسیدگی به رفاه و معیشت کارکنان عملیاتی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۱۲۱٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha