۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
راه اندازی  پست ۲۳۰ کیلوولت در مشگین شهر
نماینده مردم مشگین شهر خبر داد؛

راه اندازی پست ۲۳۰ کیلوولت در مشگین شهر

اردبیل- عباس زاده، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: با همکاری شرکت برق قرار است پست ۲۳۰ کیلوولت در این شهر راه‌اندازی شود.

محمود عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تمرکز اصلی مجلس شورای اسلامی بر مباحث اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری است که در این راستا طرح ها  و لوایح متعددی به تصویب رسیده تا حوزه کسب و کار تسهیل و گرفتاری های معیشتی مردم برطرف شود.

وی اصلاح قانون بانکداری و مالیات را از جمله اولویت‌های مجلس یازدهم اعلام و خاطرنشان کرد: در ۱۷ ماه سپری شده از عمر مجلس یازدهم دو برابر دوره های گذشته طرح هایی به تصویب رسیده که در مسیر گشایس اقتصادی و معیشتی مردم بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس تعامل و ارتباط مجلس و دولت را حسنه و منطبق بر حفظ منافع مردم توصیف کرد و گفت: در مذاکرات وین اصلی ترین خواسته ملت ایران لغو تحریم ها و بهبود نظام اقتصادی کشور است که البته بیشترین تاکید مجلس و دولت استفاده از ظرفیت های داخلی در تقویت نظام اقتصادی کشور است.

عباس زاده افزود: هرچند غربی ها دوست دارند با طولانی کردن مذاکرات اقتصاد ایران را شرطی کنند اما دولت و مجلس مصمم است تا بدون توجه به نتیجه و خروجی برجام بودجه سال ۱۴۰۱ را با تکیه بر توانمندی های داخلی تهیه و تدوین کند.

وی بیان کرد: مشگین شهر دیار استعدادهای پنهان با محرومیت آشکار است که با وجود استعدادهای فراوان کشاورزی، معدنی و گردشگری از آمار بیکاری بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹۸ درصد مراجعین به دفتر نمایندگان مجلس درخواست کار و اشتغال دارند، تصریح کرد: تحول در نظام اقتصادی به ویژه در مناطق محروم نیازمند حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است که در این زمینه اصلی ترین عامل محرک و جذابیت سرمایه گذاری ها تنوع زیرساخت هاست که می تواند مشگین شهر را به کانون بزرگ توسعه اقتصادی و حضور سرمایه گذاران تبدیل کند.

عباس زاده مهاجرت جوانان را از این منطقه به مقصد سایر مناطق کشور دلیلی بر نقصان زیرساخت ها برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد فرصت های اشتغال اعلام و بیان کرد: با همکاری شرکت برق قرار است پست ۲۳۰ کیلوولت در مشگین شهر راه اندازی شود و در کنار آن با همکاری بانک های عامل پایاب سد سبلان راه اندازی خواهد شد تا امکان آبیاری مزارع و باغات این شهرستان فراهم آید.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha