۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق متصل شد
پس از انجام تعمیرات؛

واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق متصل شد

همدان - جاویدانی، سرپرست معاونت تعمیرات نیروگاه شهید مفتح گفت: واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح در اقدامی جهادی از سوی متخصصان نیروگاه و پس از انجام تعمیرات به شبکه سراسری برق متصل شد.

مسعود جاویدانی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: در اقدامی جهادی از سوی متخصصان نیروگاه واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح در کوتاهترین زمان به شبکه سراسری متصل شد.

سرپرست معاونت تعمیرات نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درپی بروز اشکال در فن ری سیرکوله گازهای بویلر B-GRF واحد شماره ۲ نیروگاه، بلافاصله با بررسی های فنی موضوع توسط معاونت های تعمیرات و تولید و جلوگیری از خروج این واحد، مجوز خروج واحد ۲ این مجموعه برای برنامه تعمیراتی ۷۲ ساعته از مدیریت شبکه برق کشور اخذ و واحد ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه شهید مفتح شبکه سراسری جدا و اقدامات تعمیراتی آن آغاز شد.

جاویدانی با اشاره به شرایط خاص شبکه برق و نیاز به تولید انرژی افزود: این تعمیرات در اقدامی جهادی با حضور پیوسته کارکنان تعمیراتی در سه شیفت پیوسته و ۲۴ ساعته در طی ۴۸ ساعت و زودتر از موعد مقرر به پایان رسید و این واحد در به شبکه سراسری متصل شد.

جاویدانی در پایان ضمن قدردانی از هماهنگی تمامی معاونت ها در انجام سریع این تعمیرات عنوان کرد: همگرایی و همدلی بین مدیران و کارکنان نیروگاه نقش مهمی در پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت های شرکت داشته است.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha