۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در ملایر سرعت گیرد
نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار شد:

روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در ملایر سرعت گیرد

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در شهرستان ملایر شد.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مکاتبه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در شهرستان ملایر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی این گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در منطقه جوکار و بهره‌برداری سریع این طرح ضروری است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه این پروژه شهریور ۱۳۹۸ کلنگ‌زنی و در جلسات مختلف استانی و شهرستانی موانع این طرح مرتفع شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر پس از گذشت دو سال و تهیه سایت پلن و اخذ مصوبات مورد نیاز، هنوز عملیات اجرایی پروژه شروع نشده از وزیر تعاون تقاضامندیم به صورت ویژه به منظور بهره‌برداری از این طرح و تامین شیر مورد نیاز و ایجاد اشتغالزایی در منطقه که همسو با سیاست کلان کشور در راستای توسعه عدالت محوری است، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تولید ۳۶ هزار و ۵۰۰ تن شیرخام و ۳۵۰ تن گوشت قرمز و همچنین ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر را از مزیت‌های این طرح در صورت بهره‌برداری عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا وزیر تعاون‌ کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی و بهره‌برداری از این طرح را صادر کرده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایران IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      1 0
      ...تا جایی که ما اطلاع داریم شهرستان ملایر خود دارای مراکز دامی به مقدار لازم هست از جمله ان می توان به گاوداری معروف و صنعتی اورزمان اشاره کرد این منطقه پاسخگوی این حجم از این دست پروژه ها نیست چراکه این پروژه ها نیازمند منابع انرژی از جمله اب بسیار می باشد که با وجود خشکسالی های متعدد این منطقه خود در بحران اب به سر می برد...