۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۹ ایده بازاریابی برای رشد مشتریان سالن های زیبایی

۹ ایده بازاریابی برای رشد مشتریان سالن های زیبایی

اگر در سال گذشته به دلیل کووید-۱۹ تعطیل بودید و سعی می‌کنید خود را با تغییرات کسب‌وکار وفق دهید، اکنون فرصت عالی برای افزایش ابتکارات بازاریابی خود برای جذب مشتریان بیشتر است.

به گزارش بازار، اگر در سال گذشته به دلیل کووید-۱۹ تعطیل بودید و سعی می‌کنید خود را با تغییرات کسب‌وکار وفق دهید، اکنون فرصت عالی برای افزایش ابتکارات بازاریابی خود برای جذب مشتریان بیشتر است.  تیم نویسندگان آژانس تبلیغانی آسابرندینگ در این مقاله، بعضی از استراتژی‌های عملی بازاریابی سالن های زیبایی و آرایشگاه ها را بیان کرده که به شما کمک می‌کند تا به‌طور مؤثر از ابزارها و منابعی که به راحتی در دسترس هستند، هنگام بازگشایی ویترین فروشگاه خود استفاده کنید. اگر به ایده های جدید آرایشگاه بازاریابی نیاز دارید، ادامه مطلب را بخوانید. شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ آماده ارائه خدمات مختلف تبلیغاتی و مشاوره کسب و کار  به صاحبان مشاغل است.

سالن زیبایی عصر زیبایی مشهد - سالن زیبایی عصر زیبایی - زیبایی عصر زیبایی -  زیبایی عصر زیبایی مشهد - سالن های زیبایی مشهد - سالن زیبایی - بهترین سالن  های زیبایی - بهترین سالن های زیبایی مشهد

از سئوی محلی استفاده کنید

بیش از ۷۰ درصد از مشتریان بالقوه ای که به دنبال یک خدمات یا محصول هستند، ابتدا قبل از ورود به یک فروشگاه واقعی، به صورت آنلاین چک می کنند. برای اینکه سالن شما به عنوان نتیجه جستجو در دسترس باشد، باید مطمئن شوید که یک وب سایت دارید. این یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی برای کسب و کار کوچک شماست.

و با توجه به اینکه ۸۳ درصد از جستجوها از طریق گوگل انجام می شود، داشتن فهرست شما در Google My Business (GMB) بسیار مهم است. وقتی مشتریان عبارت "سالن های نزدیک من" یا "بهترین سالن های اطراف" را تایپ می کنند، می خواهید کسب و کار آرایشگاه شما یکی از بهترین نتایج باشد. برای شکل دادن به حضور آنلاین خود، مطمئن شوید که فهرست GMB خود را ادعا کرده یا اضافه کنید.

در اینستاگرام فعال باشید

رسانه های اجتماعی موجودیتی هستند که برای ماندن اینجا هستند و بستر مناسبی برای تبلیغات سالن هستند. اگر کووید-۱۹ بر فعالیت‌های عادی کسب‌وکار شما تأثیر گذاشته است، اقدامات احتیاطی را که برای ایمن نگه داشتن همه انجام می‌دهید، در پلتفرم رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

پروفایل خود را برای بازاریابی کسب و کار خود بسازید. برای مثال اینستاگرام سالن شما می‌تواند به عنوان نمونه کار بهترین آرایشگران شما باشد. این اعتبار برای هر مشتری بالقوه ای که در صفحه شما قرار می گیرد، فراهم می کند.

اجازه قرار ملاقات آنلاین

با توجه به اینکه بیش از ۳۵ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به صورت آنلاین قرار ملاقات بگذارند، سالن شما باید این راحتی را ارائه دهد. اگرچه ممکن است به‌روزرسانی وب‌سایت و حتی استخدام یک طراح وب‌سایت نیاز داشته باشد، اما مشتریان بازگشتی شما از این نوع امکانات استقبال می‌کنند.

با ایجاد یک وب‌سایت سالن با استفاده آسان، می‌توانید مشتریان را مطلع کنید و در عین حال روی تلاش‌های بازاریابی دیجیتال محلی خود نیز کار کنید. این افزوده همچنین زمان صرف شده برای وظایف اداری را کاهش می دهد. با خودکار کردن سیستم قرار ملاقات خود از طریق وب سایت سالن خود، روند را از هر دو طرف ساده کنید.

یک برنامه وفاداری ارائه دهید

ایجاد یک سیستم پاداش یک راه عالی برای بازگرداندن افراد برای کسب اطلاعات بیشتر است. پیشنهاد یکی از موارد زیر را در نظر بگیرید:

    پانچ کارت - برای هر ۱۰ یا ۱۱ بازدید، به مشتریان خود تخفیف یا خدمات رایگان بدهید (مثلاً، اصلاح، فوران یا درمان اضافی). این کار آنها را تشویق به بازگشت می‌کند و به شما امکان می‌دهد روابط شخصی خود را بیشتر کنید. در نتیجه، این ممکن است منجر به بررسی و ارجاع شود.

    برنامه ارجاع - دهان به دهان، همانطور که قبلاً بحث شد، می تواند برای بازاریابی سالن ضروری باشد. با ارائه تخفیف برای بازدید بعدی یا یک درمان اضافی رایگان مو در ازای ارجاع به مشتریان، آنها را تشویق کنید.

وفاداری مشتری کلید موفقیت بسیاری از مشاغل محلی است. این واقعاً می تواند به راحتی با مشتریان خود آشنا شود، به خصوص در صنعت سالن. طبق یک مطالعه در سال ۲۰۱۷، ۶۰٪ از مشاغل سالن مورد بررسی موافق بودند که ایجاد روابط خوب با مشتری، مهم ترین عامل در ایجاد وفاداری مشتری است. سعی کنید مکالمه را جریان داشته باشید، به آنها یک غذای تازه یا یک مجله برای مطالعه سبک ارائه دهید. خدمات با کیفیت به مشتریان عامل مهمی در بهبود وفاداری مشتری است.

یک خبرنامه بفرستید

اگر ایمیل‌ها را از طریق یک سیستم رزرو آنلاین یا برنامه وفاداری جمع‌آوری می‌کنید، بپرسید آیا مشتریان مایلند در خبرنامه یا ارتباطات دیجیتالی سالن شما شرکت کنند. در این ایمیل ها می توانید ارسال کنید:

    نکات استایل

    تبلیغات

    توصیه های محصول

    اطلاعات مسابقه/ هدیه

خبرنامه های ایمیل تنها بخش دیگری از ایجاد یک رابطه پایدار با جامعه مشتریان شما و متقاعد کردن ادامه تجارت آنها است.

توجه: در حالی که ایمیل ها عالی هستند، مراقب تعداد ارتباطاتی که ارسال می کنید باشید. بارگذاری بیش از حد صندوق ورودی مشتریان شما می تواند تأثیر منفی داشته باشد.

بهترین آرایشگاه های زنانه تهران - لیست 10 تایی

تبلیغات را گسترش دهید

بسیاری از مشتریان رفتن به سالن را به عنوان یک غذا می دانند. بنابراین، چه راهی بهتر از پیشنهاد معامله ای که نمی توانند آن ها را رد کنند، برای وارد کردن آنها؟

در اینجا چند تبلیغ استاندارد وجود دارد که می توانید ارائه دهید:

    قرارداد تولد - به مشتریان اجازه دهید روز خاص خود را جشن بگیرند و آنها را تشویق کنید تا با خود رفتار کنند. می‌توانید به شخص صاحب تولد تخفیف، خدمات اضافی رایگان یا حتی یک فوران هدیه بدهید.

    ویژه ماهانه - هر ماه، سالن شما می تواند یک سرویس خاص را تخفیف دهد. ممکن است مشتریانی را که به دنبال آن خدمات هستند و همچنین هر کسی که ممکن است در مورد آن کنجکاو بوده باشد جذب کند.

    تخفیف مشتری جدید - هر بازدیدکننده ای که برای اولین بار بازدید می کند ممکن است یک درصد یا مبلغ دلاری انحصاری با تخفیف از برگه خود دریافت کند.

    تبلیغات مناسبت ویژه - با پذیرایی از تعطیلات یا رویدادهای خاص، مانند روز مادر، سال نو، عروسی، یا جشن های جشن، مشتریان را جذب کنید! یک تخفیف یا پیشنهاد خرید یکی از آنها می تواند مشتریان را تشویق کند تا برای یک غذای شخصی وارد شوند.

فراموش نکنید که پیشنهادات خود را در رسانه های اجتماعی یا در خبرنامه های خود به اشتراک بگذارید! اشتراک گذاری یک معامله محلی در Nextdoor یکی دیگر از راه های عالی برای ارتقای فروش و تبلیغات است. با گره زدن همه پلتفرم های ارتباطی خود به یکدیگر، می توانید دسترسی خود را افزایش دهید و بر جامعه محلی خود تأثیر بهتری بگذارید.

با سایر مشاغل کوچک شریک شوید

چه راهی بهتر از ترکیب نیروها برای حمایت از کسب و کارهای کوچک؟ با ارتباط با موسسات مجاور، می توانید هر دو پایگاه مشتریان خود را ایجاد کنید. یک پیشنهاد ترکیبی، مانند شراکت با ناخن یا سالن زیبایی یا سالن ماساژ دیگر برای یک روز اسپا نهایی ایجاد کنید.

یا می توانید با روزنامه های محلی تماس بگیرید. یک ویژگی در یک نشریه محلی می تواند:

    پوشش مطلوبی به شما ارائه می دهد که افراد محلی را در مورد کسب و کار شما آگاه می کند.

    اعتماد مصرف کننده و بک لینک ها (برای انتشارات اخبار آنلاین) به وب سایت خود را افزایش دهید.

    یک قطعه تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی خود تهیه کنید.

علاوه بر یک ویژگی ساده، می توانید کوپن ها را منتشر کنید یا حتی به عنوان یک متخصص زیبایی برای انتشارات عمل کنید. برخی از مقالات گهگاه خواستار نظرات متخصصان زیبایی هستند (به عنوان مثال، روندها، تکنیک های مناسب، توصیه های محصول). با همکاری با اخبار محلی به این شیوه، کسب و کار خود را ارتقا می دهید و همچنین خود را به عنوان معتبر در صنعت معرفی می کنید.

بررسی های آنلاین را مدیریت کنید

مصرف کنندگان قبل از انتخاب یک کسب و کار، نظرات را بررسی می کنند. این در مورد رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی و بله، سالن ها صدق می کند. بسیار مهم است که بررسی هایی داشته باشید که نشان دهد مشتری داشته اید. بدون بررسی می تواند به همان اندازه غیرقابل اعتماد در نظر گرفته شود که بررسی های پایین تر در نظر گرفته می شود.

بهترین سالن زیبایی شمال تهران | بهترین سالن های زیبایی شمال تهران

همچنین مهم است که نظرات خود را مدیریت کنید. با توجه به اینکه ۶۵ درصد از مصرف کنندگان به دلیل یک تجربه ضعیف، ارتباط خود را با یک برند قطع کرده اند، بر پاسخ مثبت به هر بررسی تمرکز کنید. حتی اگر مشتری از خدماتی ناراضی باشد، ارائه یک پاسخ سریع، حرفه ای و دوستانه به یک بررسی عمومی بد می تواند کسب و کار شما را نجات دهد. با پاسخ دادن به یک بررسی منفی همراه با عذرخواهی و ارائه پیشنهاد برای حل هر مشکلی، می توانید از بازدید مجدد اطمینان حاصل کنید و خدمات استثنایی مشتری را به مشتریان احتمالی نشان دهید.

قطعا شما در پی افزایش بازاریابی و رونق کسب و کار خود هستید. برای این امر مهم می توانید به آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ اطمینان کنید. در صورت تمایل با شماره ۰۵۱۳۸۵۱۰۲۰۹ در تماس بگیرید و یا به سایت آسابرندینگ مراجعه نمایید. همچنین برای مشاوره کسب و کار  خود می توانید با ما به صورت رایگان در ارتباط باشید.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha