۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
افزوده شدن قابلیت ساخت و ویرایش ویدئو به نسخه اندروید مایکروسافت آفیس
تازه های نرم افزاری؛

افزوده شدن قابلیت ساخت و ویرایش ویدئو به نسخه اندروید مایکروسافت آفیس

اگر به دنبال ساخت کلیپ های کوتاه و ویرایش آنها برای قرار دادن آنها در اسناد آفیس خود هستید، بهتر است بدانید که نسخه جدید آفیس ۳۶۵ این قابلیت را به امکانات موجود خود اضافه کرده است.

به گزارش بازار، مایکروسافت در حال اضافه کردن یک ویرایشگر ویدیویی به برنامه آفیس اندروید است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از نرم افزار آفیس خود چیزی بیش از اسناد ایجاد کنند.

بر اساس پست جدید منتشر شده از سوی مایکروسافت ۳۶۵، نسخه ای یک ویرایشگر ویدیوی ساده از این ماه در اپلیکیشن موبایل آفیس برای اندروید عرضه خواهد شد.

ویرایشگر ویدیوی جدید مایکروسافت در آفیس، کاربران را قادر می‌سازد تا کلیپ‌های ویدیویی کوتاه بسازند و البته قبل از اشتراک‌گذاری با افراد شبکه، آن‌ها را ویرایش کنند.

در حالی که در حال حاضر تعداد زیادی برنامه ویرایش ویدیو برای اندروید مانند KineMaster و PowerDirector وجود دارد، به‌روزرسانی جدید این شرکت برای Office این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا با استفاده از برنامه‌ای که قبلاً روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود نصب کرده‌اند، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه بسازند.

اگر به دنبال اضافه کردن کمی خلاقیت بصری به پروژه های خود در اکسل، ورد، اوت لوک و پاورپوینت هستید، نسخه جدید مایکروسافت آفیس ۳۶۵ به راحتی می تواند تصاویر با کیفیت بالا، استیکرها و نمادها را به مگس های شخصی و حرفه ای خود اضافه کند.

برای شروع، کافیست گزینه Insert را انتخاب کنید، به پایین اسکرول کنید و به Images بروید و روی گزینه Stock Images کلیک کنید. از اینجا، می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از محتوا، علاوه بر تصاویر موجود، از میان نمادها و استیکرهای در دست برای اضافه کردن آنها به سند خود انتخاب کنید.

مایکروسافت همچنین اخیراً قابلیت Cartoon People in Office را نیز به آفیس اضافه کرده تا به کاربران اجازه دهد با استفاده از مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و مناظر متنوع، آثار هنری خلق کنند و داستان بسازند. شخصیت های کارتونی پیش فرض را می‌توانید در کتابخانه محتوای برتر در زیر نمادها پیدا کنید.

کد خبر: ۱۲۱٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha