۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
برطرف شدن مشکل عرضه مرغ منجمد در سامانه بازرگام

برطرف شدن مشکل عرضه مرغ منجمد در سامانه بازرگام

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران گفت: مشکل عرضه مرغ منجمد در سامانه بازرگام برطرف شد.

به گزارش بازار، اسماعیل قادری‌فر در خصوص توقف عرضه مرغ منجمد از صبح امروز در سامانه بازرگام افزود: یک وقفه‌ی خیلی کوتاهی برای شهروندان تهرانی داشتیم که برطرف شده و الان هیچ مشکلی برای عرضه در سامانه بازرگام نداریم و هم سایت و هم اپلیکیشن کاملا فعال هستند و عرضه مرغ منجمد به مردم در تهران و ۵ کلانشهر برقرار است.

وی در خصوص مشکل پیش آمده برای سامانه بازرگام هم گفت: مشکل خاصی نبوده و ما معمولا شاهد خرید زیاد در روزهای پایانی هفته هستیم، حتی رکورد ۱۴ هزار و ۴۰۰ درخواست در ثانیه که حجم خیلی زیادی هست را سپری کرده ایم و فقط برای چند ثانیه سایت با مشکل مواجه شد که خیلی سریع برطرف شد.

قادری‌فر افزود: هم‌اکنون عرضه مرغ‌ منجمد، تخم مرغ، شکر، برنج و روغن با قیمت تنظیم بازار در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران و در ۵ کلانشهر مشهد، شیراز، یزد، اصفهان و کرج در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران در خصوص اضافه شدن شهرهای دیگر به این سامانه در روزهای آینده گفت: تمام تلاش ما این است که دیگر مشکلی در سامانه به وجود نیاید.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات مشکلی برای تامین پهنای باند و اضافه شدن سرورها و سامانه‌های پشتیبان برای خدمت رسانی به شهروندان در طول ۲۴ ساعت شبانه روز نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۲۰٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha