۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
تکمیل ساخت بلندترین برج صنعت پتروشیمی ایران

تکمیل ساخت بلندترین برج صنعت پتروشیمی ایران

بندر امام خمینی(ره) - پنجمین و آخرین قطعه از بلندترین برج صنعت پتروشیمی ایران نصب شد و عملیات ساخت این برج طی روزهای آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، با نصب پنجمین قطعه که یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب بود، نصب آخرین قطعه بلندترین برج صنعت پتروشیمی ایران طی روزهای آینده نیز به پایان خواهد رسید.

این برج که یک هزار و ۲۰۰ تن وزن و یکصد متر ارتفاع دارد، تماماً به دست متخصصان داخلی ساخته شده است و نشانه‌ای از شکست تحریم‌های ظالمانه و یک جانبه علیه صنعت پتروشیمی کشورمان شناخته می‌شود.

واحد پارازایلین شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تا پایان امسال به مرحله پیش راه‌اندازی خواهد رسید و محصولات پارازایلین و ارتوزایلین تولیدی این واحد به دیگر مجتمع‌های پتروشیمی کشور ارسال می‌شود.

همچنین با راه‌اندازی این واحد، سودآوری شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با تولید محصولات پارازایلین و ارتوزایلین سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت و افزون بر آن با توجه به تولید پارازایلین و تکمیل چرخه اصلی تولید PET در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر سبب کاهش هزینه لجستیک و به‌دنبال آن افزایش سودآوری شرکت پتروشیمی تندگویان می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha