۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کاهش ۹۲ درصدی تردد در جاده های استان اردبیل در روز طبیعت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل خبر داد؛

کاهش ۹۲ درصدی تردد در جاده های استان اردبیل در روز طبیعت

اردبیل - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: میزان تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در ۱۳ فروردین ۹۹، با کاهش ۹۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۴ هزارو ۲۰۵ تردد رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحمتی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل راهداری اردبیل با اشاره به ثبت ۵۰ هزارو ۶۸۷ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در ۱۳ فروردین ماه سال ۹۸ گفت: این میزان در ۱۳ فروردین ۹۹ با کاهش ۹۲ درصدی به ۴ هزارو ۲۰۵ تردد رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به کاهش ۸۵ درصدی تردد درون استانی در روز طبیعت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری بسیار خوب مردم عزیز شاهد کاهش محسوس میزان ترددها هستیم.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزود: در مجموع تردد در مبادی ورودی و خروجی در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین ۹۹ نیز  ۷۲ درصدی کاهش را نشان می دهد.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در مدت یاد شده میزان تردد داخل استان اردبیل ۵۹ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha