۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
بودجه سالیانه باید استان محور شود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

بودجه سالیانه باید استان محور شود

علی پور خنکداری، عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن درخواست استان محور شدن بودجه بر تخصیص ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تعیین شده در بودجه ۱۴۰۰ برای اشتغال زایی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات دولت و سازمان برنامه و بودجه خواستار استان محور شدن بودجه شد تا مشکلات کشور کاهش یابد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای حل مشکل بیکاری، ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۰ قرار داده شد اما باز هم مشکل بیکاری داریم؛ رئیس جمهور هر چه سریع تر این اعتبار را تخصیص دهد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت، عنوان کرد: بیمارستان رازی قائمشهر باید پیگیری شود تا به فوریت به افتتاح برسد تا مشکل ۷۰۰ هزار نفر برطرف شود. همچنین بیمارستان شهدای زیر آب کمبود پزشک دارد و بیماران برای رادیولوژی باید ۵۰ کیلومتر تا قائمشهر سفر کنند.

علی پور خنکداری همچنین در خطاب به وزیر ورزش و جوانان، عنوان کرد: به داد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برسید که تنها تیم لیگ برتری استان، نساجی مازندران را با مشکل مواجه کرده است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکر دیگری خطاب به وزیر علوم خاطرنشان کرد: شهرستان قائمشهر با جمعیت بالا حتی یک دانشگاه دولتی ندارد همچنین وزارت علوم با همکاری وزارت بهداشت باید به وضعیت دانشکده پرستاری و پیام نور توجه کنند.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha