۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
بنیاد برکت ۲۵۰۰ شغل در شهرستان ملایر ایجاد می کند
نماینده مردم ملایر در مجلس:

بنیاد برکت ۲۵۰۰ شغل در شهرستان ملایر ایجاد می کند

همدان - بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ایجاد دو هزار و ۵۰۰ شغل توسط بنیاد برکت در شهرستان ملایر خبر داد.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار از دیدار با مدیر عامل بنیاد برکت برای پیگیری قول این بنیاد در ایجاد دو هزار و ۵۰۰ شغل در شهرستان ملایر خبر داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی نشستی با محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفتن تسهیلات برای چند واحد نیمه کاره در شهرستان ملایر و درخواست افزایش تعداد روستاهای تحت پوشش بنیاد برکت مورد بحث گذاشته شد، گفت: کمک به تکمیل زنجیره ارزش صنایع پوشاک، مبل و منبت و کشمش و انگور در ملایر از محورهای مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

وی عنوان کرد: همچنین از بنیاد برکت برای کمک به احیا و لایروبی قنوات به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی و تعمیر و نوسازی مدارس روستایی درخواست کمک شد.

بیگی نژاد افزود: تهیه مستند گنج پنهان از روستاهای داویجان، جوزان و دهنو آورزمان به منظور شناسایی و تبلیغ ظرفیت های اشتغال روستایی در حوزه‌های مرواربافی، انگور و مبلمان از موارد مورد درخواست بود که مورد توافق قرار گرفت.

وی اظهار کرد: برنامه گنج پنهان که توسط تیم کارشناسی بنیاد برکت تهیه می شود از شبکه های سراسری سیما پخش خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیر عامل بنیاد برکت در این دیدار ضمن اعلام آمادگی بنیاد در کمک به توسعه اشتغال و افزایش روستاهای تحت پوشش، در خصوص کمک به احیای قنوات و رفع محرومیت در مدارس روستایی قول همکاری و مساعدت داد، گفت: شهرستان ملایر به مجموعه شهرهای تحت پوشش بنیاد برکت در خصوص ایجاد اشتغال های خرد وارد شده و بنیاد برکت با استخدام عوامل اجرایی کار خود را در گام اول در ۱۱ روستای شهرستان آغاز کرده است.

بیگی نژاد افزود: بااین حال افزایش روستاهای تحت پوشش و جذب تسهیلات برای بنگاه های اشتغال زایی نیازمند پیگیری های مستمر تا حصول نتایج مورد انتظار است.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha