۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۱
جذب سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری
عملکرد ۳ ماه نخست سازمان بنادر در دولت جدید؛

جذب سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری

نجذب سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم است.

به گزارش بازار، وزارت راه و شهرسازی با تدوین گزارشی به ارائه دستاوردهای این وزارتخانه در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی پرداخته است که در این زمینه در بخشی از این گزارش به دستاوردهای این سازمان در حوزه سرمایه‌گذاری در بنادر تجاری اشاره شده است.

بر اساس این گزارش، سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریالی بخش غیردولتی در بنادر تجاری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم در قالب دو قرارداد جذب شده است.

بدین‌ترتیب جذب این میزان سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر، مجموع این دسته از سرمایه‌گذاری‌ها را به رقم ۱۹۵ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال در قالب ۳۴۸ قرارداد سرمایه‌گذاری افزایش داده است.

همچنین سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریالی در زمینه توسعه و نگهداری زیرساخت‌های بنادر و سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریالی در زمینه تجهیز بنادر از دیگر سرمایه‌گذاری‌های محقق شده در سه ماهه نخست دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha