۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید| پیش بینی سازوکار سهولت در جذب سرمایه‌های خارجی
نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس عنوان کرد

بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید| پیش بینی سازوکار سهولت در جذب سرمایه‌های خارجی

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: سازوکارهای سهولت جذب سرمایه‌های خارجی در این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا نوری قزلجه در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۸ آذر ماه) کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، گفت: دستورکار نشست امروز کمیسیون، ادامه بررسی طرح تامین مالی و جهش تولید با حضور نمایندگان بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات، اتاق بازرگانی و... بود.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ایجاد سامانه یکپارچه توسط بانک مرکزی برای ثبت اسنادی که به منظور تامین منابع مالی طرح‌های مختلف به عنوان وثیقه در نظر گرفته می‌شوند، یکی از موضوعات بررسی شده در جلسه امروز بود، با تحقق این مهم دسترسی به این اسناد و مدارک به سهولت انجام می‌گیرد.

وی پیش بینی سازوکارهایی برای سهولت جذب سرمایه‌های خارجی را از دیگر موضوعات بررسی شده در جلسه امروز دانست و ادامه داد: با تصویب این ماده از طرح تامین مالی و جهش تولید، فرآیند جذب سرمایه‌های خارجی تسهیل می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین در این طرح فرآیندهایی پیش بینی شده که به جز اموال منقول و غیرمنقول، مالکیت معنوی مانند برندها، بخشی از مواد اولیه و محصولات واحدهای تولیدی نیز به عنوان وثیقه در نظر گرفته شود.

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس تصریح کرد: برخی از مواد طرح تامین مالی و جهش تولید به کارگروه مربوطه ارجاع شد تا پس از بررسی بیشتر، مجدد در صحن کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۰٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha