۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
چرا قیمت کفسابی نجومی شد؟ | کفسابی سابینو

چرا قیمت کفسابی نجومی شد؟ | کفسابی سابینو

شرکت خدماتی سابینو انجام دهنده کلیه خدمات کفسابی، سنگسابی، نماشویی با مناسب ترین قیمت همراه با مدرن ترین دستگاه ها و ابزارها.

به گزارش بازار، یکی از بخش های  مهم ساختمانی که بر زیبایی آن تاثیر بسیاری دارد کفسابی است. عمل کفسابی باید هرچندوقت یکبار برای محیط‌های پررفت‌وآمد مثل ساختمان‌های اداری، هتل‌ها، مراکزتجاری انجام شود، چراکه در این محیط‌ها کثیف شدن و آسیب‌رسی به سنگ‌ها بسیار زیاد است. همین امر باعث شده تا افراد سودجو قیمت های نجومی را برای این فرایند بگذارند. در این مطلب قصد داریم شما را با این عمل آشنا کنیم و بگوییم نحوه انجام این کار چگونه است و از چه دستگاهی برای آن استفاده میشود و عوامل موثر بر قیمت کفسابی چه چیزهایی میتواند باشد و در آخر یک کفسابی معتبر و کاربلد را به شما معرفی میکنیم.

چرا قیمت کفسابی نجومی شد؟ | کفسابی سابینو


کفسابی چیست؟


کفسابی که به آن سنگسابی نیز گفته میشود عملی است لایه بردار که برروی سنگ‌ها صورت میگیرد. با انجام این عمل لایه بردار علاوه بر  براق شدن و تمیزی سنگ‌ها باعث میشود که ایرادات سنگ‌ها مانند پستی و بلندی از بین رود.
با بیشتر شدن ساختمان سازی و مدرن شدن سلیقه مردم و رو آوردن بیشتر مردم به زیبایی، عمل کفسابی نیز گسترش پیدا کرد. کفسابی و ساب زنی باید توسط افراد حرفه‌ای با دستگاه‌های مخصوص انجام پذیرد چراکه انجام دادن ناصحیح آن علاوه بر تاثیر بر زیبایی میتواند بر میزان پستی و بلندی ها و شکستن سنگ‌ها نیز میتواند موثر شود.
دستگاه‌های مخصوص کفسابی بطوری طراحی شده‌اند که هرکدام برای یک جنس سنگ ساخته شده‌اند و میتوانند چیزی حدود یک تا چهار میلی‌متر را از روی سنگ‌ها لایه‌برداری کنند. که این لایه برداری موجب براق شدن، تمیزشدن، صاف و تراز شدن سنگپوش ها میشود.
با این دستگاه‌ها هر نوع مصالحی که در کف ساختمان‌ها استفاده میکنند را میتوان ساب زد که از معمول ترین سنگ‌هایی که روی آنان عمل ساب‌زنی و کفسابی انجام میپذیرد به شرح زیر است:
ینگ دهبید
سنگ مرمر
سنگ گرانیت
لازم به ذکر است که بتن‌ها و موزاییک ها نیز میتوانند کفسابی شوند.


چه موقع لازم است عمل کفسابی انجام شود؟


عموامل زیادی هستند که باعث میشوند ما به انجام کفسابی نیازمند شویم که در ادامه این مطلب چند نمونه از این دلایل را ذکر میکنیم
باز شدن درز سنگ‌ها
مات و کدر شدن سنگ‌ها
شکستن سنگ‌ها
ایجاد خط و خش روی سنگ‌ها
تمیز نشدن سنگ‌ها با شستشوی معمولی
سیاه شدن سنگ‌ها در اثر استفاده از مواد شیمیایی
ایجاد ناهمواری و پست‌وبلندی در سنگ‌ها


مراحل انجام کفسابی چگونه است؟


اولین و مهم ترین بخش در کفسابی بررسی دقیق ایرادات سنگ‌هاست که باتوجه به آن درخواهیم یافت از چه مواد و دستگاهی باید برای کفسابی استفاده کرد. مرحله بعدی از بین بردن پستی‌ها و بلندی‌های سنگ‌ها میباشد برای این عمل از لقمه‌های ۳۶ تا ۴۶ استفاده میشود که بسته به نوع سنگ عدد آن تعیین میشود. در مراحل بعدی به ترتیب شروع به از بین بردن ایرادات مرحله دوم کرده و سپس باید اقدام به درزگیری و صیقلی کردن و صاف نمودن سنگ‌ها کرد در مرحله آخر برای براق شدن سنگ‌ها اقدام میکنیم. باید توجه داشت که هرچه به مراحل آخر نزدیک میشویم درجه لقمه‌ها بالاتر رفته و نرم‌تر میشود تا در مرحله آخر برای داشتن کیفیت بهتر کفسابی از دستگاه‌های ایتالیایی استفاده میکنند.  


عوامل موثر بر قیمت کفسابی


انجام کفسابی با هزینه‌هایی گاه زیاد و گاهی کمتر صورت میگیرد که این هزینه‌ها شامل مواردی هستند که در کنار هم مشخص میکنند که هزینه کفسابی چقدر است
میزان سالم بودن یا خرابی سنگ‌ها که این عامل معمولا در سنگسابی اولیه انجام شده و در دیگر دفعات کفسابی هزینه زیادی برجای نخواهد گذاشت. این مسئله به این معناست که پس از بررسی های دقیق میزان شکستگی، فرورفتگی، باز بودن درزهای سنگ‌ها تعیین میشود و سپس با رزین‌های مخصوص پرشده و ایرادات گرفته میشود، سپس عمل کفسابی صورت میگیرد.
نوع دستگاه کفسابی به این معنا که باتوجه به سختی کار شما باید از دستگاه‌های قدرتمندتر یا ضعیف تر استفاده شود که هرچه دستگاه قوی‌تر و پیشرفته‌تر باشد شما کفسابی بی‌نقص‌تر و گرونتری خواهید داشت.
متراژ، باید بندانیم که عمل کفسابی متراژی حساب میگردد.
نوع و جنس سنگ‌ها، میدانیم که سنگ‌ها جنس‌هایی مختلفی دارند که از آنها در ساختمان سازی ها استفاده میشود هرچه جنس سنگ حساس ترباشد نیاز به قدت بیشتری دارد به همین دلیل هزینه آن بیشتر است ولی

کفسابی موزاییک که جنس زیاد حساسی ندارد با قیمت خیلی پایین تری انجام میشود.  
مواد مصرفی میزان و نوع مواد مصرفی در کفسابی بسیار مهم است و تاثیر بسزایی بر روی قیمت عمل کفسابی دارد.
حال که با عمل کفسابی آشنا شدیم و از مراحل و چگونگی آن باخبر شدیم میخواهیم به شما یک کفساب مطمئن و باتجربه به شما معرفی کنیم که میتوانید با خیالی آسوده انجام کفسابی منازل خود و یا هر محیط دیگری را به ایشان بسپارید.

چرا قیمت کفسابی نجومی شد؟ | کفسابی سابینو


کفسابی سابینو


گروه کفسابی سابینو فعال در زمینه انواع کفسابی، نماشویی میباشد. این مجموعه متشکل از جوانانی باتجربه و آموزش دیده بطور حرفه‌ای در حوزه کفسابی و نماشویی است. این گروه آشنایی کاملی با انواع سنگ‌ها دارند و بطور دقیق میدانند که هر نوع سنگی با هر جنسی باید توسط چه دستگاهی کفسابی شده و برای رفع ایرادات سنگ‌ها از چه موادی استفاده کنند.   https://sabinoo.com
تجهیزات گروه کفسابی سابینو به‌روز بوده و میتوانند بهترین خدمات را در بهترین زمان ممکن به شما ارائه دهند.

چرا قیمت کفسابی نجومی شد؟ | کفسابی سابینو


سابینو مزیت‌های بیشتری نسبت به همکاران خود دارد مثل رفع ایرادات سنگ‌ها به درستی، استفاده از بهترین دستگاه‌ها و متریال‌ها، بکارگیری از افراد متخصص و حرفه‌ای، استفاده از متدهای مدرن و جدید مطابق با کل جهان و از همه مهم‌تر هزینه بسیار مقرون به صرفه.

گروه کفسابی سابینو متخصصانی در حوزه کاری خود هستند که با اطمینانی کامل میتوانید کار کفسابی خود را به آنان بسپارید و تجربه‌های بسیار خوبی از این کار به دست بیاورید.
لازم به ذکر است که پس از انجام عمل کفسابی دیگر نیاز به تمیزکاری های بسیار و سخت نیست که این عمل توسط سابینو قابل اجراست.

کد خبر: ۱۲۰٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد حسنی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
      0 0
      کفسابی هم نجومی شده؟