۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین:‌

۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد

قزوین- مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: حدود ۷۰۰میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در آبان ماه سال جاری از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی قزوین، علی فرهور در تشریح میزان تولید انرژی این نیروگاه در آبان ماه امسال گفت: در هشتمین  ماه سال جاری، به میزان ششصد و نود و هفت میلیون و دویست و هشتادو نه  هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

فرهور در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در آبان ماه اشاره کرد و بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۳۶۵ میلیون و ۱۸۲ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۳۲ میلیون و ۱۰۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

وی یادآور شد: این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم اکنون واحد ۲۵۰ مگاوتی شماره یک بخاری آن برای انجام تعمیرات اساسی ویک واحد گازی و یک بخاری سیکل ترکیبی از مدار تولید، خارج شده است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز خواهند گشت.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha