۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های صنعتی اردبیل
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های صنعتی اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اختصاص سه هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان اردبیل خبر داد.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اختصاص ۳ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان تسهیلات به طرح های صنعتی استان اظهار کرد: با این میزان اعتبار و تسهیلات، ۴۰ طرح و واحد صنعتی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور بهره مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با جذب این تسهیلات و اجرای طرح های صنعتی جدید بالغ بر ۳ هزار نفر اشتغال جدید در بخش صنعت ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با اشاره به اینکه اختصاص این میزان اعتبار در اردبیل تاکنون بی سابقه بوده است، این اقدام نقطه عطفی در توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان خواهد بود.

صادقی گفت: برای تحقق جذب این تسهیلات ظرف هفته گذشته در تمامی بانک های عامل استان جلساتی با حضورمسئولان استان برگزار و به صورت موردی آخرین وضعیت بررسی بانکی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ طرح و واحد صنعتی مشکل دار در اردبیل بررسی شده است، افزود: تعداد ۱۵ طرح صنعتی با مجموع تسهیلات بانکی ۸۱ میلیارد تومان برای استفاده از این تسهیلات به تصویب رسید.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha