۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
منطقه آزاد سیستان در مرحله جانمایی و ترسیم موقعیت جغرافیایی است | بهره برداری طی ۶ ماه آینده
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

منطقه آزاد سیستان در مرحله جانمایی و ترسیم موقعیت جغرافیایی است | بهره برداری طی ۶ ماه آینده

زاهدان - شهرکی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون در مرحله جانمایی و تهیه نقشه جغرافیایی منطقه آزاد سیستان هستیم و این پروژه تا ۶ ماه آینده تکمیل می شود.

داوود شهرکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت:  تهیه نقشه جغرافیایی منطقه آزاد سیستان در دست انجام است و دشت سیستان، شهرک صنعتی رامشار، شهر جدید رامشار و شهر سوخته در موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد سیستان قرار دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تعریف ساختار اداری برای منطقه در مراحل بعدی قرار دارد و در حال حاضر دفتر اجرایی منطقه آزاد سیستان افتتاح و مدیر اجرایی نیز معرفی شده است.

وی افزود: از طریق این دفتر هماهنگی های لازم با منطقه آزاد چابهار و همچنین مکاتبات و رایزنی ها برای راه اندازی ساختار اداری منطقه آزاد سیستان انجام و امور ترخیص و انتقال کالا و روند صادرات تسهیل می شود.

شهرکی تصریح کرد: استقرار گمرک در منطقه آزاد سیستان به عنوان پل ارتباطی میان سیاست‌های مالی و بازرگانی و مهمترین سازمان اثرگذار در روند تجارت مورد تاکید است که این امر نیز محقق می شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha