۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
خرید اقساطی یک پیشنهاد یا یک ضرورت؟

خرید اقساطی یک پیشنهاد یا یک ضرورت؟

آیا با توجه به تورم موجود گزینه ای برای خرید به جز خرید اقساطی کالاها برای اکثریت جامعه باقی مانده است؟

به گزارش بازار، این سوال شاید یکی از مهم ترین سوالاتی باشد که هر خانواده امروزه با آن دست به گربیان باشد. پاسخ به این سوال ما را به اینکه فروش اقساطی یک ضرورت برای مصرف کنندگان امروزی میباشد می رساند و نمود آن را در شبکه های توزیع مختلف می توان یافت. به جز فروشگاه های فیزیکی حتی فروشگاه های اینترنتی هم با روش های مختلف سعی در راه اندازی روش های  بازپرداخت اقساطی هستند. این نوع از خرید فروش حتما مزایا و معایب خود را دارد که  ما در این مقاله سعی داریم شما را با چالش های فرآیند خرید اقساطی آشنا کنیم.

کارمزد یا سود متعارف: از جمله موارد مهم و یا می توان گفت مهم ترین پارامتر در خرید اقساطی برای طرفین چه فروشنده و چه خریدار کارمزد معامله می باشد از طرفی فروشنده می خواهد با توجه به تورم بازار توانایی خود در جایگزین کردن اجناس از دست ندهد و از طرفی خریدار می خواهد قیمت کالا را گران تر از قیمت موجود نخرد حال ایجاد یک نتاسب در این معادله کاری سخت می باشد که عموما نیاز به راه حل خلاقانه از طرف عرضه کننده دارد که ما در پایان به شما مجموعه ای را معرفی می کنیم تلاش کرده تعادل را در این معادله حفظ کند.

ضمانت های لازم: بعد از میزان کارمزد عموما یکی از چالش های خرید و فروش اقساطی ضمانت های لازم برای انجام معامله است از طرفی فرشنده می خواهد مطمئن شود از بازپرداخت به موقع و بدون کم و کاست از خریدار و البته نیز خریدار پیدا کردن ضامن و اسناد ضمانتی را سخت تلقی می کند و می خواهد روش های ساده تر که در قدیم بود را عموما در پیش گیرد که این مسله هم نیاز به ارائه راه حل های منطقی و عملی است.

عدم تنوع محصولات اقساطی : عموما فروشندگان کالاهای اقساطی تنوع محصولات کمی را دارند و این برای خریداران به نوعی قرار گرفتن در یک سبد محدود می باشد و باعث دلزدگی خریداران می شود. خریدار می خواهد در حین خرید دست بازی برای انتخاب محصول داشته باشد.

عدم دسترسی به مراکز معتبر: یکی از چالش های که خریداران در این روش دارند عدم دسترسی سریع به مراکز معتبر که همواره در هر شرایط بازار خرید اقساطی را جز گزینه های خود داشته باشد. فصلی بودن این روش توسط برخی بنگاه های اقتصادی باعث شده خریدارن دسترسی دائمی به یه سری مراکز معتبر را کمتر حس کنند. ما در ادامه به شما مجموعه را معرفی خواهیم کرد که در ۱۲ ماه سال و بدون در نظر گرفتن شرایط بازار به شما امکان این نوع خرید را می دهد

فرایند خرید خسته کننده و وقت گیر: عموما خرید اقساطی در برخی مراکز در چند مرحله اعمم از انتخاب کالا، گرفتن استعلام لازم، ضمانت های لازم و ... که خریدار را خسته و برای فرشنده نیز پر هزینه و وقت گیر می باشد.

خرید اقساطی یک پیشنهاد یا یک ضرروت؟

بدون شک موارد دیگری هم می باشد که می توان به آن پرداخت ولی ما در این مقاله سعی کردیم به چالش های اصلی بپردازیم حال می خواهیم شما را با یکی از مراکز معتبر که سعی کرده با خلاقیت و راهکارهای نوآروانه خود محیطی امن و البته منتوع را برای شما فراهم آورده تا ضمن سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک شایانی به خانواده های ایرانی در تامین جهیزیه و کالاهای اساسی زندگی داشته باشد بازارچه برادران فلاحتی شما یک مجموعه ذاتا فروش اقساطی در استان اصفهان به شمار می رود که رسالت  خود می داند هر خانواده با هر شرایطی بتواند نیاز های خود را با توجه به بودجه بندی مالی خود تهیه کند. سختی های پیش رو برای این مجموعه اعمم از تورم لحظه ای هم مدیران این مجموعه را لحظه ای از این رسالت دور نکرد تا بتوانند با سابقه ۴۰ ساله خود سبد خرید متنوع و سرعت فرآیند خرید چالش های پیش رو همواره پشت سر قرار دهند. از جمله مواردی که جذابیت خرید در این بازارچه را افزایش می دهد دسترسی در ۴ طبقه به انواع محصولات از مواد غذایی گرفته تا انواع لوازم خانگی و برقی و حتی مبلمان و لوازم دکوری و ... که می توانید با یک فاکتور  و البته به صورت اقساطی خرید کنید. این مزیت شاید بیشتر برای تازه عروس ها بیشتر نمود داشته باشد که با در کمترین زمان ممکن جهیزیه  خود را کامل به صورت اقساطی خرید کنند.

بازارچه برادران فلاحتی اخیرا امکان خرید به صورت اقساطی را بر روی بستر وب نیز به خدمات خود اضافه کرده و  شما می توانید با مراجعه به سایت بازارچه براداران فلاحتی به نشانی falahati.org   مراجعه و تمامی نیازهای خود را به صورت نقد و اقساطی خرید نمایید.

کد خبر: ۱۱۹٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha