۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
«مرکز داده های اطلاعاتی آفریقا» برنده جایزه بزرگ اقتصاد دیجیتال غنا شد
اقتصاد دیجیتال آفریقا؛

«مرکز داده های اطلاعاتی آفریقا» برنده جایزه بزرگ اقتصاد دیجیتال غنا شد

«مرکز داده های اطلاعاتی آفریقا»، به عنوان تنها اپراتور بومی آفریقایی مراکز داده در مقیاس گسترده برنده سه جایزه در جوایز معتبر اقتصاد دیجیتال آفریقا (ADEA) شد.

به گزارش بازار، «مراکز داده های اطلاعاتی آفریقا»، به عنوان تنها اپراتور بومی آفریقایی مراکز داده در مقیاس گسترده برنده سه جایزه در جوایز معتبر اقتصاد دیجیتال آفریقا (ADEA) شد.

مراکز داده آفریقا نه تنها موفق به دریافت جایزه ارائه‌دهنده مرکز داده نوآورانه سال شد، بلکه دو چهره شناخته شده در عرصه فناوری اطلاعات آفریقا، یعنی استفان دوپروز مدیر عامل مرکز داده و کریش رانگانات، مدیر ارشد فناوری مرکز داده نیز موفق به دریافت جایزه سال ۲۰۲۱ شد.

این جوایز که دیشب در یک رویداد جشن پر زرق و برق در هتل مجلل Mövenpick Ambassador در آکرا غنا اعلام شد، در ششمین سال اهدای جایزه ADEA به بزرگان و برگزیدگان فناوری دیجیتال آفریقا، مبتکران، خالقان و مخترعان در زمینه های مختلف در یک بخش به سرعت در حال توسعه تقدیم شد. 

گفته می شود برندگان این جوایز همه از نهادهایی هستند که بر زندگی شهروندان آفریقا تأثیر گذاشته، فرهنگ‌ها را تغییر داده و نحوه استفاده بخش‌های خصوصی و دولتی از نوآوری‌های دیجیتال را تغییر داده‌اند.

در سطح اشخاص نیز جوایز مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی، دستاوردهای برجسته مدیران سطح C و سایر افرادی که توسعه و نوآوری را در مراکز داده در آفریقای دیجیتال هدایت کرده‌اند، در این مراسم معرفی شدند.

به گفته مدیران ADEA، برگزاری این مراسم فرصت‌های بسیار خوبی برای شبکه‌سازی فراهم می‌کند و به صنایع مختلف فرصت خواهد داد تا از رهبران دیجیتالی که مشارکت‌شان در ایجاد، رشد و امنیت اقتصاد آفریقا نقش مهمی داشته‌اند، تجلیل کرده و برای همکاری بیشتر با آنها فراهم خواهد کرد. 

آکین نفتال، مدیر عامل  شرکت InstinctWave و سازمان دهنده رویداد جایزه بزرگ ADEA با تبریک به برندگان به خاطر دستاوردهایشان، گفت: «نقش مراکز داده به دلیل مصرف خدمات دیجیتال به طور تصاعدی افزایش یافته است. مراکز داده آفریقا، با داشتن بزرگترین مراکز داده متصل به شبکه با برنامه‌های توسعه بیشتر در آفریقا، نشان داده است که این تعهد و سرمایه‌گذاری در پیشبرد اقتصاد و جامعه ما قابل ستایش است، از این رو تصمیم گرفتیم مراکز داده آفریقا برنده این جایزه شوند.

استفان دوپروز، مدیر عامل مرکز داده آفریقا، گفت: مراکز داده آفریقا از برنده شدن سه جایزه که این شرکت را برای نوآوری در فضای مرکز داده در آفریقا به رسمیت می شناسد، خوشحال است.

دوپروز تاکید کرد که صنعت شاهد تغییر فزاینده ای به سمت مشارکت و همکاری در مرکز داده و فضای فناوری در سراسر آفریقا بوده است. این روحیه همکاری و اجتماع در دو سال گذشته افزایشی چشمگیر داشت.

کد خبر: ۱۱۹٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha