قیمت محصولات براساس وزن درج شده روی آنهاست
مدیرکل اداره استاندارد استان تهران:

قیمت محصولات براساس وزن درج شده روی آنهاست

طاهری، مدیرکل اداره استاندارد استان تهران عنوان کرد: سازمان حمایت بر مبنای میزان محصولاتی که بسته بندی می شود، قیمت گذاری می کند و مردم حتما باید به وزن روی محصولات دقت نمایند.

به گزارش بازار، محمودرضا طاهری، مدیرکل اداره کل استاندارد استان تهران بیان کرد: علت گران فروشی و کم فروشی، ترازوی مشکل دار است که سازمان ملی استاندارد حداقل سالی یکبار تمامی ترازوها کالیبره می شوند و مردم دقت به برچسب کالیبراسیون دقت نمایند و در صورت نداشتن به شماره ۱۵۱۷ اطلاع دهند.

وی در مورد بسته بندی ها افزود: سازمان حمایت بر مبنای میزان محصولاتی که بسته بندی می شود، قیمت گذاری می کند و مردم حتما باید به وزن روی محصولات دقت نمایند.

مدیرکل اداره کل استاندارد استان تهران خاطرنشان کرد: اوایل در قوطی های ۱ کیلویی میزان کمتری محصول ریخته می شد که جلوی آن گرفته شد اما مردم مطمئن باشند تمام این موارد نظارت می شود.

فرزاد آقایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، در مورد گرانی و کم فروشی محصولات غذایی گفت: تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی دارد و در دوره جدید به دنبال فرآیندی کردن نظارتی هستیم و برای آن شعب سیار خود را ایجاد کردیم تا فرآیند رسیدگی را جلوتر ببریم و در مرحله کشف تخلف در همان مرحله ببریم تا سرعت افزایش یابد.

وی ادامه داد: در بخش هایی برون از سازمان در جهت کار کارشناسی، کار پیشگیرانه کنیم تا منجر به کشف تخلف نشود و رسیدگی را تسریع بخشد.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha