۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
ردپای بنیاد برکت برای اجرای طرح های اشتغال در ۱۲ هزار روستای کشور
مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

ردپای بنیاد برکت برای اجرای طرح های اشتغال در ۱۲ هزار روستای کشور

قائمشهر- مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه ردپای بنیاد برکت در اجرای طرح های اشتغال در ۱۲ هزار روستا دیده می شود، گفت: سال آینده این تعداد به ۲۰ هزار روستا افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد ترکمانه شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۱۲ هزار روستای کشور طرح های اشتغال زا توسط این بنیاد اجرا شده است، افزود: شمار این روستاها در سال آینده به ۲۰ هزار روستا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حار ۱۷۰ رسته شغلی توسط بنیاد به تعداد ۱۵۷ هزار طرح اجرا شد، گفت: سال آینده تعداد طرح ها از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار طرح بالاتر می رود.

وی از اجرای ۶۰ هزار طرح بنگاه محور برای تکمیل زنجیره تولید در کشور خبر داد و گفت: برای این طرح ها سه هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

ترکمانه با اظهار اینکه شمار طرح های بنگاه محور تا پایان سال به ۱۰۰ هزار مورد می رسد، گفت: در مازندران نیز این بنیاد پنج هزار طرح اجرا کرد که ۴۰۰ مورد مربوط به گلخانه است.

مدیرعامل بنیاد برکت با عنوان اینکه رویکرد جدید برکتی نو در دستور کار قرار دارد، گفت: در این حوزه ۲۰۰ رسته شغلی پیش بینی شده است.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      1 0
      چرا بنیاد برکت به منطقه محروم جلالوند وعثمانوند واقع در شهرستان کرمانشاه هیچ طرحی برای این منطقه محروم نمیده مگر هدف شان محروم زایی نیست چرا باید به این منطقه محروم طرح اشتغال زایی ندهند لطف کنید برسی شود
      • اصغر محمدیان IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
        1 0
        سلام عرض ادب دوست عزیز ورود کرده حتما در جریان نیستید از طریق فرمانداری یا بخشداری منطقه اقدام کنید خودم شخصیه نفر میشناسم که اسلام آباد غرب کرمانشاه کار میکنه آقای شیخ پور پس صدرصد منطقه شما هم هستند