۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
اتمام پروژه های تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر در استان همدان
معاون مسکن راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

اتمام پروژه های تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر در استان همدان

همدان - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان از پایان یافتن پروژه های تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر در استان همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ مجید صالحی امیر بیان کرد: تعداد 29 هزار و 394 واحد مسکن مهر در استان همدان شروع و از این تعداد 28 هزار و 588 واحد در قالب های تفاهم نامه سه جانبه تعاونی و طرح خود مالک واحد افتتاح شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۴۰ واحد نیز جز پروژه های مسکن مهر فاقد متقاضی بوده که مراحل پایانی تبدیل به طرح اقدام ملی را سپری می‌کنند.

صالحی در رابطه با پروژه های تعاونی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۳۶۶ واحد (۹۶واحدی تعاونی هگمتان شهر سینا، ۳۶واحدی ضایعات نخاعی، ۱۹۲ واحد تعاونی دژ چنار ملایر) که همگی جز پروژه های تعاونی هستند باقیمانده که به طور کلی تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت محقق شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان یادآور شد: اداره کل راه و شهرسازی همدان به عنوان متولی پروژه های تفاهم نامه سه جانبه مسکن مهر با تمهیدات و پیگیری های به عمل آمده با تکمیل ۲۴ واحد باقیمانده از پروژه کولاد کومه و ۶۳ واحد پروژه یادمان بنا کلیه پروژه های تفاهم نامه سه جانبه را تعیین تکلیف کرده و  در هفته های آتی پس از انجام مراحل اداری این واحد ها به متقاضی تحویل می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha