۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
سرمایه‌گذاری ۴۲۰۰ میلیارد ریالی برای مسئولیت اجتماعی منطقه پارس جنوبی
رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی خبر داد

سرمایه‌گذاری ۴۲۰۰ میلیارد ریالی برای مسئولیت اجتماعی منطقه پارس جنوبی

بوشهر- حسنی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی از سرمایه‌گذاری ۴۲۰۰ میلیارد ریالی برای مسئولیت اجتماعی منطقه پارس جنوبی خبر داد.

مسعود حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارس جنوبی بزرگترین مجتمع گاز و نفت و پتروشیمی است و بیشترین میزان صادرات گاز از این منطقه عظیم انجام می‌شود ضمن اینکه بخش عظیمی از تولیدات پتروشیمی کشور متعلق به منطقه پارس جنوبی است.

وی افزود: پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس جنوبی تولیدات ارزشمندی دارند و درآمد ارزی حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی منطقه ویژه پارس بسیار بالاست به گونه‌ای که از ۹۰ میلیون تن تولیدات پتروشیمی کشور، بیش از ۴۵ میلیون تن مربوط به پتروشیمی‌های پارس جنوبی است که بخش زیادی از آن صادر می‌شود.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی خاطر نشان کرد: توجه به محیط پیرامونی از تاکیدات وزیر نفت است و در سال جاری، حجم و کیفیت خدمات ارائه شده به محیط پیرامونی در قالب عمل به مسئولیت اجتماعی رشد چشمگیری داشته است.

حسنی تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ در مجموع حدود ۶۵۰ میلیارد ریال برای مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر هزینه شد و این رقم در نیمه نخست امسال ۴۳۰ میلیارد ریال بوده که تا پایان امسال به ۱۰۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی از ۴۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌های پارس در طرح مسئولیت اجتماعی خبر داد و ابراز داشت: امسال و سال آینده مجموعا بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان در قالب عمل به مسئولیت اجتماعی توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس سرمایه‌گذاری خواهد شد.

حسنی در تشریح جزییات این کمک گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ نیز بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان در بحث مسئولیت اجتماعی در این منطقه سرمایه‌گذاری و هزینه می‌شود که نشان دهنده رشد ۲۰۰ درصدی است.

وی یادآور شد: این میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های آموزشی و بهداشتی و درمانی و ورزشی و توسعه روستایی و ساخت و تجهیز مدارس و مراکز آموزش عالی و کمک به خانوارهای محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha