۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
ساماندهی ارز ترجیحی با کار کارشناسی انجام شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ساماندهی ارز ترجیحی با کار کارشناسی انجام شود

بوشهر- رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی ارز ترجیحی باید با برنامه‌ریزی دقیق و کار کارشناسی انجام شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان ارشد دولت باشد و هر گونه کم‌کاری در این راستا پذیرفتنی نیست.

وی افزود: دشتستان دارای شرایط ویژه‌ای در حوزه کشاورزی است و نخیلات تشنه دشتستان منتظر اقدام عملی مسئولان برای سیراب شدن هستند و اگر مشکل کم‌آبی نخیلات رفع نشود، مردم دچار مشکلات بیشتری می‌شوند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و جهادی برای کاهش مشکلات مردم تلاش می‌کند و اگر به توان داخل توجه بیشتری شود بدون تردید می‌توانیم به رشد و توسعه امیدوارتر شویم.

رضایی با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر حذف ارز یارانه‌ای ابراز داشت: ساماندهی ارز یارانه‌ای یا ارز ترجیحی امری بسیار مهم و ارزشمند است که البته باید به شکل کارشناسی و با بررسی تبعات آن انجام شود.

وی یادآور شد: در بحث ساماندهی و حذف ارز یارانه‌ای باید به گونه‌ای عمل کنیم که کالاهای خیلی واجب مثل دارو و نان دچار مشکل نشود و مردم آسیب نبینند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس از همه توان و ظرفیت خود برای بهبود وضعیت معیشتی مردم استفاده می‌کند و امیدوارم در بحث حذف ارز ترجیحی نیز مشکلی متوجه مردم نشود.

رضایی گفت: مردم در هشت سال اخیر، مشکلات معیشتی زیادی را تجربه کردند و با بی‌تدبیری مسئولان وقت، تورم ساعت به ساعت افزایش یافت و این مساله موجبات بی‌اعتمادی و ناامیدی مردم شد.

وی بیان کرد: اکنون همه موظف هستیم با عملکرد درست و با برنامه، مردم را نجات دهیم و در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha