۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
۴۰ هزار تن گندم در مزارع دیم و آبی دشتستان برداشت می شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۴۰ هزار تن گندم در مزارع دیم و آبی دشتستان برداشت می شود

بوشهر- بنافی فرماندار دشتستان گفت: برداشت گندم در مزارع دیم و آبی دشتستان آغاز شده که برآورد می شود بیش از ۴۰ هزار تن گندم در مزارع دشتستان برداشت شود.

احمد بنافی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شهرستان دشتستان قطب بزرگ کشاورزی استان بوشهر محسوب می شود و علاوه بر تولید خرما، سایر محصولات از جمله گندم نیز در این شهرستان، کاشت و برداشت می شود.

وی افزود: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان در دشتستان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امکانات و تسهیلات لازم برای بهبود وضعیت معیشتی این عزیزان را فراهم می کنیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به آغاز برداشت گندم در مزارع دیم و آبی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بر اساس برآوردهای اولیه انجام شده، پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار تن برداشت گندم در این شهرستان داشته باشیم.

بنافی از برداشت گندم در ۱۸ هزار هکتار اراضی آبی و دیم شهرستان به میزان ۴۰ هزار تن خبر داد.

وی از برنامه ریزی لازم در شهرستان برای پشتیبانی از برداشت غلات شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به همکاری با جهاد کشاورزی شهرستان اهتمام ورزند که کشاورزان مشکلاتی در این حوزه نداشته باشند.

فرماندار دشتستان ابراز داشت: راه اندازی صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در دستور کار مدیران شهرستان قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

بنافی اضافه کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزان دشتستان، گامی بلند برای بهبود بازار مصرف و نهایتا بهبود وضعیت معیشتی مردم بویژه کشاورزان است.

کد خبر: ۲۸۱٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha