۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
سهم اقتصاد دیجیتال به ۱۵ درصد افزایش می یابد
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

سهم اقتصاد دیجیتال به ۱۵ درصد افزایش می یابد

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی، تا پایان برنامه هفتم توسعه، سهم اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور به بیش از ۱۵ درصد افزایش می یابد.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان بومی از مهم ترین اولویت های استان بوشهر و شهرستان دشتستان است و در این مسیر از تمام ظرفیت موجود بهره می بریم.

وی افزود: نخلداران در سال های اخیر مشکلات معیشتی فراوانی داشته اند که در صورت حمایت نشدن و عدم خرید محصولات تولیدی، این روند ادامه خواهد داشت.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با وزارت جهاد کشاورزی و وزارت خارجه و سازمان توسعه تجارت و سایر دستگاه های متولی برای بحث صادرات بخش زیادی از خرمای تولیدی در دشتستان، مذاکره و رایزنی کرده ایم و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

رضایی در ادامه با تاکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در کشور یادآور شد: با تصویب مجلس شورای اسلامی، تا پایان برنامه هفتم توسعه، سهم اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد کشور به ۱۵ درصد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: اکنون سهم اقتصاد دیجیتال از کل اقتصاد حدود ۸ درصد است که رسیدن به ۱۵ درصد، تحولی بزرگ در کسب و کارهای دیجیتالی ایجاد می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم در نقاط مختلف استان بوشهر و شهرستان دشتستان از ظرفیت موجود بهره می بریم و انتظار داریم مسئولان اجرایی نیز نهایت توان خود را به کار بگیرند.

وی ابراز داشت: تسهیل صادرات کالاهای تولیدی در دشتستان و حمایت از اشتغال جوانان بومی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی مورد توجه و تاکید قرار دارد.

کد خبر: ۲۵۴٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha