۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
احتمال افزایش ۲۵ الی ۳۰ درصدی کاردانو طی هفته آینده
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش ۲۵ الی ۳۰ درصدی کاردانو طی هفته آینده

ارز دیجیتال کاردانو طی هفته جاری، دو رویداد مهم را پیش رو دارد که به احتمال زیاد، منجر به افزایش ۲۵ الی ۳۰ درصدی قیمت خواهد شد.

به گزارش بازار؛ معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظرند تا کاردانو یا همان ارز دیجیتال ADA از پله های نردبان صعود بالا رفته تا سودهای از دست رفته خود را پس بگیرد. با اینحال، به نظر می رسد دارایی های دیجیتال از زمان رشد قبلی خود، سرعت پیشرفتشان از دست داده اند. در این میان، کاردانو یک مسیر صعودی کند را دنبال کرده و حرکت‌های محدود قیمت را در نمودارها به تصویر می‌کشد.

با این حال، معامله کنندگان همچنان به یافتن نور در انتهای تونل خوش بین هستند. اما خبر خوش اینکه که دو رویداد مهم برای این هفته در نظر گرفته شده است که می توانند به عنوان شنل برای شعله ور کردن گاوها عمل کند تا قیمت را بالاتر ببرد؛ موضوعی که بازار ارزهای دیجیتال بی صبرانه منتظرش بود.

تکلیف کاردانو چه خواهد شد؟
کاردانو یکی از دارایی های دیجیتال است که با راندمان پایین تر در بازار ارزهای دیجیتال حضور داشته است. این ارز دیجیتال طی دو ماه گذشته با سرعتی کند به افزایش قیمت خود ادامه داده است. تحلیلگران معتقدند که ADA از ماه اوت تاکنون دستاوردهای قابل توجهی را به تصویر نکشیده است. ADA در زمان انتشار این مطلب با قیمت حدودی ۱.۸۱ دلار معامله می شود که با افت حدود ۳.۸% طی روزهای گذشته روبرو بوده است. در حالی که ارزش بازار کاردانو در حدود ۵۸,۰۷۵,۹۵۱,۱۷۳ دلار است، حجم معاملات روزانه آن ۱,۲۴۶,۸۴۰,۹۶۳ دلار اعلام شده است.

برای جلوگیری از ریزش بیشتر قیمت،  دیجیتال باید سطوح پشتیبانی بعدی ۱.۵۰ تا ۱.۶۰ دلار را حفظ کند که البته سقوط بیشتر می تواند راه را برای حمایت بعدی در ۱.۲۶ دلار باز کند. جفت ADA/BTC نیز با سطوح پشتیبانی حدود ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ ساتوشی دچار مشکل شده و این در حالی است که سایر سکه های دیجیتال در این مدت افزایش یافته اند.

این رویدادها می تواند به ADA کمک کند تا سهم خود را از بازار پس بگیرد!
معامله گران و سرمایه گذاران منتظر رویدادهای مهمی بوده اند که می تواند به عنوان یک کاتالیزور در روند صعودی کاردانو عمل کند. به طور کلی، دو رویداد مهم برای هفته جاری برنامه ریزی شده است که می تواند قیمکت کاردانو را تغییر دهد. اولین رویداد فهرست شدن کاردانو در صرافی Bitstamp در ۲۴ نوامبر است. که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال اروپا از نظر حجم معاملات محسوب می شود.

مورد دیگر نیز Cardano ۳۶۰ نسخه نوامبر است که قرار است تا پایان این ماه راه اندازی شود. این دو مورد می تواند چشم انداز صعودی را برای قیمت ADA در کوتاه مدت ایجاد کند.

در صورت مفید واقع شدن این دو رویداد طی هفته جاری، انتظار می رود قیمت کاردانو در کوتاه مدت، بین ۲۵ الی ۳۰ درصد رشد را شاهد باشد.

کد خبر: ۱۱۸٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha