۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
توزیع ۲۰۰ تن گوشت دولتی در استان مرکزی/ هر کیلو گوشت ۴۰ هزار تومان
معاون صمت استان مرکزی خبر داد:

توزیع ۲۰۰ تن گوشت دولتی در استان مرکزی/ هر کیلو گوشت ۴۰ هزار تومان

اراک - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از توزیع ۲۰۰ تن گوشت منجمد دولتی به قیمت هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان در این استان خبر داد و گفت: خرید تا سقف هر خانوار پنج کیلوگرم بلامانع است.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر اصغری پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی طی سخنانی گفت: توزیع ۷۰۱ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان آغاز شده است و این برنج ها با دو نوع کیفیت به قیمت درجه یک ۸۹ هزار ریال و درجه دو به قیمت ۷۴۵ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین توزیع ۲۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در سطح فروشگاه‌های استان مرکزی با نرخ هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال آغاز شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان این که خرید هر خانوار از محموله وارداتی گوشت منجمد تا سقف پنج کیلوگرم بلامانع است، افزود: توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای طرف قرارداد انجام می‌شود.

کد خبر: ۱٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha