۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
استفاده از دستیار گوگل برای نوبت دهی تزریق واکسن کرونا ویژه شهروندان هند
ابتکار گوگل برای توسعه اقتصاد دیجیتال؛

استفاده از دستیار گوگل برای نوبت دهی تزریق واکسن کرونا ویژه شهروندان هند

گوگل به تازگی از چند قابلیت طراحی شده جدید برای کاربران هندی خبر داده که از جمله می توان به فعالسازی قابلیت نوبت دهی واکسن برای کاربران هندی اشاره کرد.

به گزارش بازار، غول فناوری گوگل از چندین ابتکار جدید خود برای کمک به ایجاد تحول دیجیتال هند رونمایی کرد. ورود سازمان یافته آزمایشی گوگل به صنعت اقتصاد دیجیتال هند از جریان نوبت دهی واکسن با استفاده از اپلیکیشن دستیار Google آغاز شد که کاربران را در فرآیند رزرو نوبت واکسیناسیون در وب‌سایت CoWIN راهنمایی می‌کند.

اما در ادامه افزایش مشارکت گوگل در صنعت اقتصاد دیجیتال هند، این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: "ما از نزدیک با CoWIN کار کرده ایم تا این فرآیند را فعال کنیم، جایی که مردم در همه جا می توانند به راحتی نوبت واکسن خود را به شیوه ای هدایت شده تر رزرو کنند. این ابتکار هم اکنون به زبان انگلیسی و هشت زبان هندی از جمله هندی، گجراتی، کانادایی، مالایالام، بنگالی، مراتی، تامیل و تلوگو راه اندازی شده و از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع به کار خواهد کرد.

سانجی گوپتا، معاون گوگل هند گفت: «با وجود محرک‌های اساسی دیجیتالی سازی و حضور میلیون‌ها کاربر جدید آنلاین، هدف هند برای تبدیل شدن به یک اقتصاد دیجیتال بزرگ و واقعی در دسترس است.

گوگل همچنین قابلیتی دیگر را در بخش جستجوی خود رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا به صفحات وب که در اصل به زبان های دیگر نوشته شده اند دسترسی داشته باشند و آن را به زبان دلخواه خود ببینند.

به گفته گوگل، این ویژگی اکنون محتوای وب با کیفیت بالا را هنگام جستجو در اختیار کاربران زبان محلی قرار می‌دهد و در صورت تمایل، همچنان می‌توانند صفحه را به زبان اصلی خود مشاهده کنند. اکنون به پنج زبان هندی از جمله هندی، کانادا، تامیل، تلوگو و مالایالام برای جستجو در صفحات وب، در دسترس کاربران هندی قرار دارد.

گوگل همچنین با ارائه قابلیت شنیدن نتایج جستجو با صدای بلند، برای کاربرانی که دریافت اطلاعات با گوش دادن برا یآنها آسان‌تر است، اقدام به توسعه قابلیت های جستجو صوتی برای کاربران هندی کرده است.

همچنین برای کاربرپسندتر کردن برنامه Google Pay، گزینه اضافی Hinglish - ترکیبی از مکالمه هندی و انگلیسی - در فروشگاه گوگل قرار داده شده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha