۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
مراکز عرضه مستقیم کالا در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود
رئیس سازمان صمت سمنان:

مراکز عرضه مستقیم کالا در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از راه‌اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا تا دو هفته دیگر در استان خبر داد و گفت: عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی صمت سمنان، علی تشنه دل در کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان با بیان اینکه طبق دستور استاندار تا دو هفته آینده مراکز عرضه مستقیم کالا توسط شهرداری‌ها و پیگیری‌های سازمان صمت و استانداری در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود، ابراز داشت: عرضه مستقیم کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی از جمله اهداف این طرح است.

وی بابیان اینکه فرآیند قیمت‌گذاری، عرضه و میزان کالاهای اساسی به صورت هفتگی رصد و پایش می‌شود، افزود: این اقدام باعث می‌شود تا تخلفات موجود در بازار تا حدی کاهش پیدا کند و از سویی حقوق مصرف‌کننده نیز رعایت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در خصوص توزیع کالاهای اساسی در استان هیچ‌گونه کمبود و مشکلی مشاهده نمی‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه انبارهای استان به لحاظ وجود کالاهای ضروری در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

تشنه دل بابیان اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستاها به لحاظ عرضه در دستور کار است، تصریح کرد: با همکاری و مشارکت بسیج اصناف و دستگاه‌های ذی‌ربط توزیع، تنظیم و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی در سطح استان و نقاط محروم انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به تاکید معاون اول رئیس جمهور و نظر به اهمیت موضوع، جلسات کارگروه تنظیم بازار به منظور نظارت و رصد مداوم استانی به صورت هفتگی برگزار می‌شود تا از این طریق بتوانیم استان سمنان را به لحاظ فرایند از تولید تا مصرف نظارت کنیم.

کد خبر: ۱۱۸٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha