۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مازندران قطب قطعه سازی خودرو در کشور است
یک فعال صنعت قطعه سازی در مازندران:

مازندران قطب قطعه سازی خودرو در کشور است

بهنمیر- آقاجانی، یک فعال صنعت قطعه سازی در مازندران با اشاره به نقش استان در تامین قطعات از این استان به عنوان قطب قطعه سازی یاد کرد.

مریم آقاجانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت در حوزه قطعه سازی خودرو اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نیرو در قالب دو شیفت مشغول کار و فعالیت هستند.

وی با اظهار اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان را مهمترین هدف و برنامه ذکر کرد و گفت: بیش از ۱۵ سال در زمینه تولیدات قطعات مختلف خودرو فعالیت داریم و تولیدات برای کارخانه ها و شرکت های خودروسازی ارسال می شود.

وی تولید انواع دیسک خودروهای سمند، ۴۰۵ و غیره را از جمله خدمات بیان کرد و گفت: تولیدات برای شرکت های خودروسازی در تهران ارسال می شود.

آقاجانی ادامه داد: خط مشی واحد تولیدی براساس کیفیت بنا شده است و تمام موارد و استانداردهای مورد نیاز صنعت خودروسازی را سرلوحه قرار دادیم و قطعات خودروهای مختلف را تولید و روانه بازار می کنیم.

این بانوی کارآفرین یادآور شد: تمام کالا براساس استانداردهای خودروسازی و محورسازان ایران خودرو صورت می گیرد و کالای تولید شده مستقیما به این شرکت ها ارسال می شود.

وی درباره بازارهای فروش گفت: حدود یک سال ابرمارکت را برای فروش قطعات راه اندازی کردیم و برای همشهریان این امکان فراهم شده تا محصولات را به صورت مستقیم خریداری و تهیه کنند. 

کد خبر: ۱۱۸٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha