۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
عملیات اجرائی راه آهن اردبیل طبق برنامه پیش‌می‌رود
معاون عمرانی استاندار اردبیل:

عملیات اجرائی راه آهن اردبیل طبق برنامه پیش‌می‌رود

اردبیل - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: عملیات اجرائی راه آهن طبق برنامه ریزی انجام یافته و با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار،فرزاد قلندری صبح سه شنبه در محل استانداری اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرائی راه آهن طبق برنامه ریزی انجام یافته و با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی در حال انجام است، اظهار داشت: علاوه بر اعتباراتی که از محل فاینانس توسط بانک ملی و بودجه سالانه به این طرح اختصاص یافته است، در سفر رئیس جمهور به استان نیز جهت تامین کسری منابع مالی مورد نیاز این طرح اعتبارات لازم پیش بینی شد.

وی افزود: به صورت روزانه مسائل مربوط به پشتیبانی های اداری و فنی آن رصد و توسط شخص مقام عالی استان و حوزه عمرانی پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: کارگاه های روسازی و ریل گذاری و احداث ایستگاه اصلی حتی در ایام تعطیل نیز با رعایت مسائل و نکات بهداشتی فعال بودند.

 قلندری اظهارکرد: کارگاه های عملیات خاکی و تاسیساتی هم طبق تاکید استاندار و با تامین منابع مالی مورد نیازبرای تهیه مصالح مورد نیاز و پرداختی پیمانکاران با آمادگی کامل از شانزدهم فروردین ماه فعال شده و با شتاب حداکثری پروژه پیش می رود.

وی تصریح کرد: این پروژه یکی از اساسی ترین طرح های زیرساختی استان است که در توسعه استان و کمک به رونق و جهش تولید موثر است و عملیات اجرائی آن طبق برنامه به پیش می رود.

کد خبر: ۱۱٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha