۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
انجام تعمیرات نیروگاه مفتح به دست متخصصان داخلی
فیلم استان‌ها؛

انجام تعمیرات نیروگاه مفتح به دست متخصصان داخلی

همدان- عملیات تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح با همت متخصصان داخلی و با گذشت ۴۵ روز از شروع این دوره از تعمیرات پیشرفت قابل توجهی دارد.

مدیر عامل نیروگاه مفتح همدان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ضرورت کسب آمادگی نیروگاه شهید مفتح برای کمک به تأمین برق پایدار در زمستان پیش رو و تابستان سال آینده، اظهار کرد: برای کمک به تأمین برق پایدار، نیازمند انجام تعمیرات واحدهای نیروگاه هستیم که این تعمیرات بر اساس برنامه ریزی زمان بندی شده تا پیش از پیک مصرف سال آینده انجام می شود.

عبدالمجید دیناروند افزود: پس از عبور موفقیت آمیز نیروگاه شهید مفتح از پیک تابستان، برنامه های تعمیراتی نیروگاه آغاز شد که نخستین برنامه، انجام تعمیرات اساسی واحد شماره یک این مجموعه است که از اوایل مهر آغاز شده و در ادامه هم سایر واحدهای نیروگاه به ترتیب برای انجام تعمیرات نیمه اساسی و دوره ای از مدار تولید، خارج خواهند شد.

وی افزود: نیروگاه همدان هفت درصد نیاز شبکه برق کشور در تابستان امسال را تأمین کرده است و امیدواریم تا با تأمین قطعات و انجام تعمیرات بموقع توسط کارکنان پرتلاش نیروگاه بتوانیم علاوه بر تولید برق مطمئن و پایدار، در مسیر تکرار موفقیت ها گام برداریم.

سرپرست شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح نیز گفت: عملیات تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح با گذشت چهل و پنج روز از شروع این دوره از تعمیرات از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

مسعود جاویدانی ضمن اعلام این خبر گفت: طی روزهای اخیر تعمیرات پمپ های CO و تعویض اسلیوها با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: مونتاژ ولوهای کنار گذر توربین، تراتل ولو و کاور نینگ ولو توسط پرسنل تعمیرات مکانیک صورت گرفت.

سرپرست معاونت تعمیرات نیروگاه افزود، تمیزکاری پوسته بیرونی توربین فشار قوی و مونتاژ بسکت های ایرهیتر قسمت سرد، تمیزکاری و رنگ آمیزی هیتکس چنجرهای برج خشک و مونتاژ الکتروموتور فن های سقفی بویلر از جمله اقدامات تعمیراتی واحد یک این نیروگاه طی روزهای اخیر بوده است.

کد خبر: ۱۱۸٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha