۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
طرح‌های توسعه و نگه داشت حوزه گاز عملیاتی شود| امیدواری دولت به تامین گاز مورد نیاز کشور
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار:

طرح‌های توسعه و نگه داشت حوزه گاز عملیاتی شود| امیدواری دولت به تامین گاز مورد نیاز کشور

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید حرکت طرح‌های توسعه و نگه داشت حوزه گاز و تامین و تجهیزات نیروگاهی به درستی در کشور عملیاتی شود، تا ما در تولید سوخت گاز مشکلی نداشته باشیم.

مالک شریعتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تامین گاز و جلوگیری از هرگونه قطعی در ماه های سرد سال و پرداختن به این موضوع در کمیسیون انرژی مجلس،گفت: ما هفته گذشته جلسه ای را با وزیر نفت و معاونان ایشان در وزارت نفت داشتیم و یکی از موارد جدی که مورد درخواست و تاکید اعضای کمیسیون انرژی قرار گرفت این بود که تامین سوخت زمستانی هم اکنون و در آینده باید مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین آقای اوجی و آقای محرابیان در جلسات قبلی کمیسیون امیدواری دادند که تلاش می شود کمبود سوختی هم در مصرف خانگی و هم برای نیروگاه ها ایجاد نشود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در موضوع تولید گاز مشکلاتی داریم، بیان داشت: باید حرکت طرح‌های توسعه و نگه داشت حوزه گاز و تامین و تجهیزات نیروگاهی به درستی در کشور عملیاتی شود، تا ما در تولید مشکلی نداشته باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید در مصرف گاز صرفه جویی کرده و درست عمل شود، اظهارداشت: کاهش مصرف و کاهش شدت انرژی گاز باید در کشور مدنظر قرار گیرد. ما هم در عرضه و هم در تقاضا باید مسیری را طی کنیم که کشوری که دارای بیشترین ذخایر نفتی و گازی دنیا است در زمستان و پیک مصرف تابستان دچار مشکل نشود.

کد خبر: ۱۱۸٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha