۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
۵۳ شرکت متخلف قزوین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی معرفی شدند
معاون حمل و نقل راهداری قزوین:

۵۳ شرکت متخلف قزوین به کمیسیون رسیدگی به تخلفات حمل و نقلی معرفی شدند

قزوین- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۵۳ شرکت متخلف حمل و نقل باری و مسافری استان امسال به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات ماده ۱۱ و ۱۲ حمل و نقل معرفی شدند.

به گزارش بازار به نقل از راهداری استان قزوین، علیرضا معیری پور اظهار داشت: کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات ناوگان حمل و کالا و مسافر بوده و کمیسیون ماده ۱۲ نیز مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای برون شهری است.

به گفته وی، در سال جاری علاوه بر معرفی شرکت های متخلف، ۲۳ راننده به همراه ۷۷ مالک ناوگان حمل و نقل نیز به عنوان متخلف به کمیسیون یاد شده معرفی شدند.

معیری پور خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در راستای بالا بردن ضریب ایمنی جاده ها، ۳۰ تیم گشتی خود را جهت کنترل ناوگان عبوری حمل مواد خطرناک در سطح راه های ارتباطی مستقر کرده تا تمامی ترددهای مربوط به این حوزه را زیر نظر داشته باشند.

وی با اشاره به ۲۵ تیم گشتی در حوزه ناوگان مسافری و حمل کالا، یادآور شد: به منظور ایمنی جاده ها طی سال جاری نیز ۲۵ مورد بازدید کارگروه معاینه فنی خودروهای سنگین به انجام رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده قزوین تصریح کرد: در حوزه اضافه تناژ بار نیز با استقرار ۴۰ تیم گشتی، تاثیرات مثبتی را در زمینه کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای در سطح استان شاهد بوده ایم.

کد خبر: ۱۱۸٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha